Saturday, June 23, 2012

Tahun lepas punya

Peace Be Upon You

Sebenarnya aku pun baru perasan yang harini adalah 23hb Jun 2012. Esok 24hb adalah tarikh lahir aku. Lahirnya seorang bayi lelaki 21 tahun yang lalu. Dilahirkan oleh seorang emak yang bernama Salina bt Md Som dan berbapakkan seorang yang bernama Khir Johari Mohd Ali. 2 insan yang tiada tolok bandingan nya.

Syukur kepadaNya. 21 tahun telah aku bernafas diatas bumi yang serba nazak ini. Macam2 telah aku lalui dalam hidup ini. Dari kecil sampai ke besar panjang. Dari gembira kepada duka. Dari berjaya kepada kegagalan. Haaaiiihh macam2 lah lagi woiii.
Nak cerita memang tak habis gile.

Ianya tahun pertama untuk angka selepas dua puluh. Dua puluh satu. Dua puluh satu tahun.

Takda apa yang aku harapkan selain mendapat keampunan dan keredhaan hidup ini. Kalau disambut party hari jadi apa salahnya. HAHAHAK!

Teringat aku tahun lepas. Hadiah dan sambutan yang sangat menggalakkan.
Nelly buat suprise bagi hadiah dekat aku. Aku ingat lagi haritu, Nelly ajak aku pergi KL. Dia mintak aku teman dia beli barang. Dalam kepala hotak aku memang tak terfikir langsung pasal suprise ni. Pergi butik cotton on, dia suruh pilih baju, kasut bagai. Dia kata ini untuk mmber laki dia.
 Last2, dia bagi semua benda tu sebagai hadiah hari jadi untuk aku. Sumpah aku rasa nak menangis wey. Tapi takkan la aku nak nangis depan dia. gentle la sikit. HAHAHAHAK
Cotton on bhaaiii. aku ada barang butik  kotttt.. HAHAHAHAK!

Hany bagi cokelat dekat aku. Siapa suruh datang rumah nenek dia kononnya nak bagi benda. Memang tak terfikir langsung pasal hadiah gila. HAHAHA

then, Ecah rauf dengan Nut celebrate befday aku siap dengan cake boboy boy tuu dekat rumah ecah. peehhhh siries tak tipu weh. korang buat aku terharu doe. Ecah bagi bear, Nut bagi aku keychain dari jordan. ishhhhhhh aku memang jarang celebrate2 ni. tapi bila korang buat, aku rasa macam sebak doe. HAHAHAK!
time tu jugak la aku jumpa si shasha comel tu. aku ingat lagi time tengah buat wish tu, shasha kencing aku cakap befday dia semalamnya tu. aku pun masukkan la sekali dalam ucapan wish depan cake tu. tak silap aku cakap

"moge shasha dimurahkan rezeki dan ditambah-tambahkan kecomelan utnk dia....."

last2 dapat tahu dia kencing aku pasal befday tu. mallluuuu aku shasha..selamat kau comel sangat2. aku tak kesah pun. HAHAHAHAH

Nut kejap lagi dia nak kawin dah. Aku akan sungguh2 untuk cuba hadir ke majlis kawin kau dokat somban esok. sekarang ni ecah tak roger2 doe. tolong jangan buat hal ecah..haaaiihhh

dulu jumpa ecah dengan nut time befday aku tahun lepas. befday aku tahun ni jumpa dekat rumah nut pulak. Nut kawin dahhhh..

-----------------------------------
Nut, aku takdapat datang lah. Bukan sebab apa, sebab aku takda teman la nak pegi sana. ecah boleh bantai kerja la harini. damn tak bagitaw aku. aku mintak maaf banyak2 laahhhh. siries wey.
(ecah punya pasal la ni)

No comments:

Post a Comment