Wednesday, June 27, 2012

Cerita Euro 2012 baru nak start

Pelik aku, walaupun sekarang ni musim Euro, aku langsung takda cerita pasal dia. HAHA
Btw, aku masih bersama pasukan negara Portugal since 2004 lagi. Dulu maybe sebab CR7, tapi sekarang ni aku dah tak addict dah dekat dia. Entah lah, aku memang suka player portugal. depa2 ni macam ada satu hensem yang membuat aku rasa minat sangat dekat depa2 ni. Jujur aku cakap, portugal hanyalah pasukan underdog. Tak gempak mana pun. Nak kata main cantik, memang tak la. Portugal ni main tibai jer. Aku rasa kadang2, Rusia tu main lagi best. Tapi dah minat nak buat cemane kan.

Skuad Portugal yang aku rasa langsung tak garang lagi underdog
Ini player aku paling minat, Miguel Veloso. Handsome giler kacak. Actually aku nak buat rambut macam dia. tapi bila tengok, aku lagi handsome. KAHKAH
Ini Meireles. Ke-2 handsome!
Ini lah handsome dia. aku minat tatoo camni. :)

Aku sokong Portugal since 2004 okay. Bukan sebab dia dah masuk suku akhir baru sokong. Bila kita jadi underdog, kelebihan memihak lebih kepada team tu.

Btw, kalau korang sokong Spain nak buat apa. dah tentu2 kuat. Main acah2 barcelona. Player semua hebat2. no wonder la depa boleh menang euro ni. tapi tu lah, belum tentu menang sebab this is Euro la. tournament2 camni selalunya epik. fikir2 balik, camne la Greece boleh menang tahun 2004. camne tuuu??
HAHAHHAHAH

Malam ni Portugal lawan Spain. Siapa menang masuk final. Kalau tengok dekat mamak mesti fun habis. tapi aku rasa atas kertas, komfem2 la spain menang. tapi aku still bersama sekuad portugal.
Kalau aku tanya mufti, apa fatwa sokong team negara kaw2 kristiannya dalam euro 2012?
HAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment