Saturday, June 23, 2012

berkabung sampai bila konon

pejam celik, pejam celik
dari mula start euro sampai la masuk quater final
baru aku perasan dah 2 minggu aku tak bersosial di facebook. HAHAHA
ramai jugak yang tanya kenapa aku dah lama tak online.
kalau tak, news feed aku jer ada dalam fb tu.HAHA
ramai yang perasan aku tak online. pastinya aku cakap

"aku berkabung...."

bila ditanya sampai bila, aku akan jawab

"tak tahu lagi lahhhh..ni dah 2minggu, maybe 2bulan maybe terus deactivated.."

entah lah. walau pun rasa rindu nak online, tapi hati ni macam berat pulak nak menglogin. HAHAHAK!

--------------------------------

tengah hari ni aku makan nasik beriani. mak tak masak. bapak nak suruh aku makan nasik beriani tu. soh rasa.

"hello nuaa, kain dah angkat?? hujan takk?? harini kita makan nasik beriani. mak beli...mak nak beli barang sat...."

dengar suara bapak pulak bersuara

"befday diaa esokkk..."

hurmm. terharu jugak lah. ingat jugak dorang walaupun sibuk menjalani hidup buat itu ini. befday anak dia yang paling barai pun dia masih ingat. itu la mak dan bapak aku.


i need a new reality
i need to find a stability

No comments:

Post a Comment