Saturday, June 23, 2012

Bulu Kepala dah potong dekat macha

Petang tadi, entah macam aku dapat hidayah nak pergi potong rambut yang panjang lagi tidak sihat ni. Memang plan nak potong rambut ni dah lama dah. Dari dekat ipoh lagi aku rasa macam nak potong rambut. Seriesly, aku memang minat nak berambut panjang2 ni. Bila rambut panjang ni mesti teringat zaman lepas sekolah dulu. Sebelum masuk kolej, rambut aku tu boleh digigit masuk mulut la. Siap kunyah2 lagi tu. HAHAHA itu menunjuk rambut aku dah panjang. Dulu nak potong sayang kot. Tapi last2 kena potong jugak. Nak masuk belajar punya pasal.

Aku rasa dah 1 tahun lebih aku tak potong rambut dekat kedai gunting rambut. Aku jenis potong dekat rumah jer. Aku punya hairstyler adalah min. dia la rajin potong rambut aku selama ni. takda pegi kedai2 ni. tapi petang tadi, aku cadang nak pegi gunting dekat kedai. HURRMM

Mula2 nak pegi saloon la. naik moto sorang2 pegi sg chua. sekali sallon tu ramai orang. cilakak. baru nak dapat kan khidmat hairstyler cina. last2 hati aku berat nak ke kedai india. HAHAHAH

siries2, aku last potong rambut dekat kedai india time sekolah dulu2. lama dah. zaman belum akil baliqh lagi tu. HAHAHA tadi aku pergi la kedai macha gedega tu. aku duduk jer la atas kerusi tu. aku nak potong pesen mcm mana ni. aku tengok gambar2 dekat dinding tu. beckham lahh. shahrukhan lah. rajinikan lah. HAHAHAHA

aku cakap potong jer la chhaaaa!!!

mesin tepi belakang, pastu atas nipis sikit. baru skema habis. HAHAHAH
pastu aku suruh dia mesin Tinggi sikit tepi ni. nampak mcm biasa sangat la kalau tak tinggi selop tepi ni. jawapan yang telah aku agak dari mulut macha tu

" jangan. tak cantik...."

aku dah agak dah. tuan punya kepala nak camtu, nak style camtu, nak pesen camtu DAN-DAN dia taknak buat sebab dia nampak takcantik. PUIIHH!!!
ini la karenah tukang gunting rambut yang bajet power. ikut kepala dia jer nak potong pesen camne. kalau aku tak suruh buat apa2 tu, baru la kau buat apa yang kau rasa cantik sesuai. Ini aku dah cakap aku nak camni camtu rambut tu. tetiba kau mekak2 pulak. Selamat macha tu potong cantik la jugak.

balik2 aku tanya mak, acanee..

"haaa, kan okay tuuu..."

aku tanya lagi,

"hensem tak mak??"

mak jawab..

"haaa hensem la tu..nanti tak lama lagi mesti ada makwe..."

mak jahat! nganjing kuat!
HAHAHAHAHAK


haaa ini rambut baru aku. ni style SKEMA KECEWA punya style. HAHAHAH
kalau mak dah cakap hensem, aku tak boleh nak kata apa lah.
Lu tunggu jer la wa ada awek nnti. wa bagi tahu whole world lah! HAHHAHAHAK! (aku tak tahu apa jenis statement ni)

so kejap lagi aku nak main futsal dengan budak2 ni. lama jugak la tak main ni. 2 minggu jugak lah.
wa dah pun balik main futsal ni. aku lupa nak publish tadi. HAHAHAH
harini main macam taik!!!
semua tak kena. tapi ramai cakap muka aku stress tadi. mana tak stress, tak sampai 2 minit dah keluar.
BEBY betul! HAHAHAAK!


No comments:

Post a Comment