Wednesday, June 27, 2012

andaulak

siapa sangka mamat metal ada buat blog? 
HAHAHAHAHAK!


bila dah sembang malam2, kene teo suam. takkan nak sembang pasal orang jer. pasal Hati orang mesti cerita punya MAAAAA!! 
HAHAHAHAHHAK!

dah nak 3 minggu aku takda dalam sosial network. entahlah sampai bila. ker memang nak suruh deactivate account semua tu??

duduk dekat kajang ni sangat best. bangun lewat. makanan mesti ada dalam tudung saji tu. dalam peti ais macam2 ada. tapi ikut musim jugak. kadang2 dalam fridge tu memang takda benda menarik. kadang2 ado jer pelik2 dalam tu. Soya lah, yogurt lah, nugget lah. kat ipoh dah tak merasa camtu weh. sial punya kecik pegi amek balik fridge tu. tahu tak bullshit! memang la depan2 aku baik dengan kau cik, belakang2 kau aku maki kau tahu.HAHA sudah la meja mekap lu sapu sekali. cermin besar dah takda. 2-3 minggu jugak la aku hidup tak cermin kan diri ni. itu pasal muka macam isap gam jer. HAHAHA
bila nak bayar yuran? malas la nak pegi kajang, bank islam pulak tu.
aku rasa ada benda yang perlu aku buat dekat kajang ni, tapi tak tahu pulak apakejadahnya benda tu...

2-3hari lepas, time ada dekat ipoh, aku ada nampak 1 bundle baru bukak dekat taman cempaka tu. depan umah jer. tapi macam meriah semacam jer.segan nak pegi, kang orang tu kata mesti Poser lahhh. HAHAHHAH


No comments:

Post a Comment