Wednesday, June 13, 2012

Diamkan diri, teruskan.....???

TAADAAA!!! Artwork untuk hari ni. More kepada logo things la. This is one of the logo for the campaign " Less online, keep writing" yang aku lancarkan 3 hari lepas. Simple dan dalam maknanya. Simbolik semata-mata. Tujuan kempen ni sangat-sangatlah misteri dan angker. MUNGKIN certain peoples may know it. Kalau-kalau nak tahu laa pasal benda ni, apa salahnya tanya aku sendiri. kah kah kah

Ini ada info untuk korang2 dekat luar sana. If kalau nak baca buku politik, aku syor kan korang baca buku paling awesome pernah aku jumpa dalam hidup ni. Tertangkapnya Sa Ekor Toyo. aku bagi 5 bintang la. Karya Hishamuddin Rais si tuan punya blog, Tukartiub. Bahasa yang dia gunakan siries style habis. Untuk newbies2, buku ni sesuai sangat. Aku komfem, lepas korang baca buku ni, komfem korang pegi carik buku2 lain si hisham ni. Buku tu takda la tebal sangat, biasa2 jer. Kepala otak korang mesti demam lepas baca buku ni. seperti terkena panahan elektro tepat di cell2 otak hangpa. HAHAHAH

Nampaknya nasi ayam RHB (Restoran Halimah Bachik) kurang memberi kekenyangan untuk perut aku ni haa. allaaaa apa sangat nasi ayam. ciput jer. tadi aku berak, aku rasa itu pasal lapar terus tu. HAHAHA
Teringin pulak nak makan sandwich Subway. Dulu2 time belum pakai braces ni, makan bapak ah feel!! nganga besar2 pastu sumbat. kunyah macam 3 tahun tak makan. gelojoh teruk haaa! sedap sangat la bagi aku. tapi lepas pakai braces ni, nak makan burger tepi jalan pun takut2 nak kunyah. cubit kecik2 tuu!! HAHAHA sedih betul la camni. tengok orang makan satey dekat kedai, perrhhhh sedap nye dia kunyah. sentap daging dari lidi dengan gagahnya. Tapi takpa, sabar dulu. tunggu aku bukak braces ni. tengok macam mana aku repeat balik makan. Haaa!! tapi kan, lama lagi la gile. 2-3 tahun jugak la. Fuuuu!

P/S: siapa nak promosi kempen ni, boleh post dekat FB. Save jer gambar tu. :D

No comments:

Post a Comment