Wednesday, June 27, 2012

Sekitar 2-3 hari ni

 
 Semalam petang, bapak balik kerja terus masuk bilik aku bagi magazine ni.
"bapak carik satu KL ni..beatles punya nii.."
mak aiiihhh! ini rare kot. keluaran baru. banyak info2 tentang band ni dalam mag ni.
better korang dapatkan lah. ini rare kot.
 Petang ni layan The Great White Ocean by Tres Empre. Nice la. Video dia pun bole laaa..

 Ni namanya Labu. Time ni tengah hujan lebat dekat luar. aku keluar dari bilik nak kencing, sekali aku tengok dekat kusi tu dia tengah landing baiikk lahh. siap silang2 tangan ke kaki baii.
 Haaa tuu dia.Mata terbukak. Haaa!! Family aku cakap, aku ni tido camni lah. Mata terbukak. Mostly akan senyum time tidoo..HAHAHA aku tido sambil berjaga-jaga taw. HAHAHA

 Gaya kau tido ni tah macam apa tahu. Mimpi pegi swiming hape.
 Tetiba berubah posisi. Maybe dalam scene mimpi dia tu berubah kot.
 Lain macam aku tengok
Tetiba tejaga kejap!! bukak mata! tapi kejap jer. pastu dia sambung terus tidoq dia.
Plan aku mula2 nak tdo jugak petang tadi sebab hujan lebat kot. leka duduk depan pc last2 tak jadi tdo. Bengong!

Btw, perlukah aku membuat comeback??
lama aku  in silent mood ni. benak dah ni. HAHAHHA

No comments:

Post a Comment