Tuesday, June 19, 2012

Rumah Sakit

Disebabkan terlalu fikir nak balik rumah halaman, remaja ini sengaja mengenakan t-shirt "homesick" 
YEY!!
kelas dah tammmmmmmaaaatttt !!
tunggu exam jer 25hb ni.
so sekarang ni dah boleh dah balik KAJANG!!

tapi, sekarang ni takda siapa dekat rumah. so siapa nak hantar aku pegi station medan gopeng?
damn shit!

nak bawak baju lebih sikit sebab weekend ni nak pegi kenduri kahwin member. Nut @Nadhirah. Dia ni aku kenal time jumpa ecah rauf dekat rumah dia. Nut belajar dekat jordan amek medic. so Doctor Wannabeee soonn. baru 2 kali jer jumpa si nut ni tapi agak rapat. tapi dia dah nak kawen weekend ni, 23hb. HAHAHHA future husband dia nama Muchtar tak silap. Balik Malaysia kejap sebab nak kawin.

sekarang ni,  ecah mana ni? cilakak call tak angkat. hidup lagi tak budak ni.
Kiri yang comel oren tu shasha. Yang tengah gila tu la ecah rauf. HAHA
Apa nak bagi hadiah dekat nut ni haaa? Kena bagi special sikit ni. Sebab time bufday aku tahun lepas diorang bagi hadiah dekat aku. terharu la....

......................................

okay jom kita packing barang!!!
kali ni nakbawak kad matrik sekali. bole torai naik ets balik nanti. selalu lupa nakbawak. alah, kalau bawak nak buat apa? buat hilang ada lah. errhhh

Kalau aku cakap baju dekat atas ni hanyalah 15% daripada hasil bundlelism aku selama ni, mesti tak caya kan? tapi percayalah kataku ini. HAHAHAK

kadang2 bila fikir balik, kalau la aku tak beli semua2 bundle tu.savin duit. mesti aku dah berkeluarga anak sorang. HAHAHAHAH

tahu tak adik aku ni masuk UIA? HAHAHAHAHAH
padan muka dia.

"kau nak tahu nua, ada haritu aku TADAH DOA sebab aku dengar mcm ada orang baca doa. Rupa2 nye orang tu tengah cakap arab dekat orentasi..."

HHAHAHAHAHK!!
padan muka kau gile!!

No comments:

Post a Comment