Wednesday, June 20, 2012

I'm in Kajang. I wanna hangout with someone, pleaseee..

Okay, Im in Kajang now.
Time balik tadi, dekat KTM Kajang ada jumpa someone person lah. sebenarnya dah perasan lama time naik train dari KL central lagi. tapi buat2 tak nampak jer lah.

Sampai kajang, time2 tengah tunggu kakak jemput. tetibe dapat msg hp.

FROM: Wanie
U ada dekat ktm eh?

ohyeah, rupa2nya dia pun perasan aku ni. walaupun tak pernah jumpe, tapi still ingat lagi kot. pernah la jugak on call dengan dia dulu.
Wanie ni junior aku dekat sekolah Saas. dekat sekolah tidak sama sekali penah nmpk. kenal dekat Fb la ni.

Tadi 1st time nampak dia depan2. WOW
dia sangat2 la comel tapi tak cantik. Comel sangat2. putih pulak tu. dalam gambar gelap mcm anak keling kot. HAHAHA

sebenarnya aku tahu dia tengah tunggu sama2 depan ktm tu. dia dengan mmber dia. LAWA jugak. HEHE
tetibe dia msg aku,

"cuba tengok kiri.."

dengan berpura-pura konon tak perasan aku toleh kiri dengan buat muka curious gile. pastu dia senyum lambai tangan..HEEHEHEH

dia datang pastu salam aku. sembang sikit2 pastu dia bla pegi dekat mmber dia balik. aku rasa member dia tu yang suruh dia datang balik sebab hp dia msuk msg then terus dia pegi.

aku tak kesah pun. janji dapat jumpe. ni geng2 dengan edleen and alya la ni.
tapi wanie makin comel dengan hidung bear dia tu. haiiihhhh

so malam ni tak buat apa2. 50/50 nak keluar sebab motor maybe takda minyak. takut nk keluar sebab lampu pun nak ada takda. damn!
tadi pegi rumah min, pastu adik dia cakap dia takda. eh gemuk ni pandai dah keluar rumah tak ajak aku. kalau tak, nak beli rokok pun ajak aku. puuuiihhh cilakak punya gemok!

........................................

sedar tak sedar harini adalah hari ke-10 aku tak online facebook. rare tak?? HAHAHA
aku pun taktahu apa benda yang aku buat sebenarnya. siriesly aku cakap, otak aku mentap sikit tentang isu semasa terutama politik sebab tak online fb. nak harap kan malaysiakini dengan blog2 jer susah. tak sepantas information facebook.

persoalan yang timbul, sampai bila aku akan terrus tidak mengonlinekan facebook aku??
kenapa aku perlu begini sedangkan diri aku ni memang perlu di sosialkan agar tidak bosan dalam aktiviti harian. arhhhh aku pun tak tahu sampai bila

.............................................

nampaknya jadual exam muet dah keluar. so agak cuak hati ni. sebab kelas muet 3 kali jer aku datang. yang lain tak datang pun. damn betul. yelah, kelas muet malam kot, HAHAHAH

kena banyak baca subtitle BI ni. baca buku artikle BI. perhhhh aku tak mintak banyak la, band 3 pun okay la. HAHAHAHAH tapi kalau ben 10 ok jugak. HAHAHAH

No comments:

Post a Comment