Friday, June 22, 2012

macam biasa

Happy Friday Guys,

agak slow sikit nak update blog ni sebab dah duduk dekat kajang ni banyak jugak halangan nak focusing on writing stories. Melepak,mentidur, dan lain2 lagi. Sangat2 perlukan social untuk diri ni.

semalam punya cerita lah, whole day dekat kedai motor sebab hantar repair skuter haram jadah ker. mula2 tukar bateri, semalam tukar coil pulak, rm100 lagi. pastu yang paling menyedihkan, moto still mcm biasa. padahal dah keluar rm200 tu. tapi still tak ubah apa2. cina tu check2, dapat tahu yang magnet dekat coil dah lemah. tak kuat dah kuasa magnet dia. so kalau nak tukar kene beli ori then harga dia Rm500!
defak habis la camni. fikir2 balik, duit tu boleh buat muka beli moto baru la giler! tapi tu la, tengok gaya bapak mcm xnk repair dah. kalau ikutkan aku, dah lama aku pegi campak lombong skuter tu. taknak aku jual, aku nak campak lombong jugak. HAHAHA

sakit hati, sakit kepala sakit badan fikir pasal moto ni. babi betul lah! haaaiiihhh

semalam lepas bla dari kedai motor. min ajak lepak mamak kenari. sampai depan kedai tu, tengok min ada, wan cendol ada, afif pun ada. haaaiihh
lepak kejap, terus bla.

malam tu lepas isyak, kakak ajak pegi chowkit nak pegi usha bundle. idea yang bernas tu. sampai chowkit, terniyang-niyang BERSIH 3.0 bhaaiii. hotel, jalan2 tu. hahahah

aku tengok akak aku ni cuak2 pulak masuk situ. nak menyelam pon tak best sebab time tengah selak dia duduk tepi. rimas setan!! HAHAHAH
semalam dapat la jugak 1 sweater winter. nice jugak la tapi mcm besar sikit. tapi watlek jer ah, komfem nice lepas basuh nanti.
dalam 30minit camtu kitorang gerak balik. aku petak jugak dengan akak aku ni,

"weh cantik nyer bapok tu..macam mana tetek dia besar wehhh..."

hadoooiii akak aku ni, dia ni tak penah tengok bapok apa. kecoh giler. HAHAHAH
ingat balik tu nak singgah la downtown cheras, tepi sekali tengok nakharam penuh. pejadahnya hari khamis ramai orang. btw, aku tak suka sangat downtown2 ni. siries shit!

sesampai rumah ajak min keluar pegi rumah wan dekat semenyih. cadang2 nya bole la lepak tengok bola pagi tu. gerak rumah wan yang baru dekat depan taman jasmin tu. besar jugak lah.
lepak sembang dekat kdai sup ali power tu sampai la 2nd half match portugal czech. pastu kedai tu halau kami. HAHHAHAH wan bawak kereta lepak ayza pulak. sambung tengok situ. sembang punya sembang, luah punya luah. last2 apa pun takdapat. HAHAHAHHAHAHK!

No comments:

Post a Comment