Thursday, May 5, 2011

Cerita Romantik dan Cinta



semenjak 2 menjak ni, aku dok download cerita cinta jer.
indon.japan.korean

rasa mcm tak puas hati jer.
jealous dalam hati melampau-lampau.
cakap indon pon dah reti banyak ni.

tadi aku baru lepas layan cite CINTA 2 HATI
agak best lah.

pelakon dia AFGHAN yang penyayi tu.
aku igt dia orang malaysia, rupanya org indon. kenapa enggak bg taw lu??

kadang aku tgok si afgan ni comel jugak la. nak di banding kn dgn tomok,sofaz,
dia comel sebab dia style NERD mcm aku.
I love the style. HAHHAHAH

pelakon perempuan dia OLIVIA LUBIS JENSEN
agak stim dan tegang la tgok kecomelan dia.
aku wat research pasal olivia, and aku dapat taw yang dia lahir 1993.
baru 18 tahun!! gila vavi.


aku pon tak taw napa aku rasa dia ni comel sgt. geram lah..hahaha
kalau aku couple ngan dia, baru bole dia panggil aku

"ABANG...."


hahahahahhaha


muvie ni agak sweet lah.
pasal pengorbanan untuk bahagia kan orang lain.
feeling yang menggoncang tahap dewa.
and ending dia agak happy.
TAKDA yang MATI..
hahhahaha

Persoalan Utama,

BILA AKU NAK ADA GIRLFRIEND NI ???

sunyi beb. aku tak tipu.

mungkin disebabkan aku terlampau hensem tersangat lah aku xda girlfriend.hahhaha

sapa nak audition, msg/call aku taw..HHAHAHAH
(aku siries ni)

No comments:

Post a Comment