Sunday, October 9, 2011

Braces atau pendakap gigi

nak bagi taw ni, aku dah start nak pakai braces ni bhaii..
buat masa sekarang, step petama sebelum pakai besi tu aku kene letak "band" atau getah dekat celah gigi belakang2.
tujuan nya aku tak paham sangat. doktor kata nak jarak kan gigi tu. still aku tak paham lagi. kenapa gigi belakang jer. hahahah

mula2 pakai tu mcm excited nak mati weh. doktor letak getah kecik warna biru dekat celah gigi belakang.

2 bawah kanan
2 bawah kiri
2 atas kiri
2 atas kanan

exticed la sangat. lepas pakai tu, aku balek. tidur. doktor tu kata kene pakai 1 minggu jer. ok la.kejap jer

balik tu aku tidur..bangun2 petang tu aku cek2 getah tu tinggal 7 !!!!!!!!!!!!!!!!!

shibey weh. getah tu terbukak time aku tgh tidur and aku DAH TERTELAN.. hhahahhaha

cemana la benda tu bole tebukak. aku bukannya tgh tidur tu makan kopok lekor. hahahhaha

hari pertama ok lagi bhai. masuk hari kedua. pagi2 nk pegi kerja

OMG!!!!!!!!!
SUMPAH sakit gusi2 aku babi!!!!!!!!!

sakit giler!!!!!
tak tipu weh!!!
sakit giler!!!!

aku dah mcm cacat la shial. tak bole kunyah bnde. sakit sangat. tangkap satu badan.

hari2 aku makan bubur. mak masak kan bubur untuk aku. family semua gelak jer. hahhahaha

sampai lepak dekat 15 bangi pon aku bawak bubur ayam mekdi la doe. hahhahah

semalam gusi aku dah macam pulih sikit. mlm semalam aku dah cuba berani kan untuk makan selain bubur.
malam lepak mamak aku order roti sardin dengan frenckiss eehhh frenchfries.. hahhahaha

syukur. aku dah boleh la makan sikit. hahahah

PERNAH TAK KORANG MAKAN SEBIJI KARIPAP DALAM MASA 5 MINIT????

aku boleh buat time sakit tu. hahhahaha

Sebab bila sakit gigi mood terganggu. seriously. patutlah ranking sakit, bagi tangga ke-3 jatuh kepada sakit gigi, selepas sakit mati dan sakit bersalin.

doa kan aku dikuat kan semangat time sakit2 ni.

kan best ada orang suapkan bubur untuk aku..??
anyone ???

No comments:

Post a Comment