Tuesday, June 12, 2012

Adobe

ohyeah,

pagi tadi ada 2 kuiz dan 1 test. apa yang boleh aku cakapkan, soalan tah mcm apa tah. Sudahlah fill in the blank je, pastu soalan ada 6-7camtu. HAHA
Pastu bagi masa sampai setengah jam.HAHA
Pagi tadi pensyarah perempuan masuk. SKEMA lagi!
nampak sangat baru mengajar. tak suka la jumpa lecturer camni. diorang ni macam lebih kurang kami2 ni. muda satu, rasa2 macam boleh "makan" je. HAHA

btw, pagi tadi aku tidur pukul 4 camtu lah. dengar album yuna sepam dua. pastu bangun awal nak pegi kelas. sampai sekarang ni belum lagi rasa ngantuk. mungkinkah aku disampok? HAHHAA

semalam tidur lewat sebab aku sungguh2 nak install adobe dekat windows 7 ni. installer yang lama tu tak bole pulak pakai dekat windows 7 ni. aku pun tak faham. actually, selama-lama ni aku pakai windows xp jer. biaq pi la hampa nak cakap aku ni ketinggalan zaman, janji cek happy selalu dengan pc kesayangan ni. kau ada? takda kan. kau pakai laptop apalah barang sangat. tak rare langsung. ramai jugak kata aku ketinggalan zaman sebab still pakai adobe cs3. nak tahu sekarang ni dah adobe berapa?

ADOBE CS6 !

hahhahahak. aku still pakai cs3. sebab aku rasa sangat2 lah nyaman dan anggun. simple lagi bergaya. most of hipster skrg ni mesti pakai cs6, baru up to trend gitu. tapi edit gambar serupa hapa tah. tak melambangkan CS6 langsung. buat artwork takdalah hebat sangat. mcm tahik jugak aku tengok. HAHAHA

sebelum ni aku pakai XP, takda masalah langsung nak install abode. tapi bila aku tukar windows 7, semua benda tak boleh install. sebab apa aku tukar 7? ini semua gara2 nafsu ingin bermain game sekarang ni tak boleh dibendung lagi. hati aku bergoncang-goncang ingin kan keseronokan. seperti sipenagih menagihkan dadahnya. HAHAHA

thanks god, photoshop dan illustrator dah boleh install. bole la sikit2 nak buat artwork gitu. idea tu ada la sikit2. tapi kudrat tu still aku cari2. takda la bosan sangat main game jer. petak jugak kepala aku ni.
Haa nampak tu. Desktop abang dah garang haa pun adoi.

sekarang aku taktaw nak makan apa tengahari ni. tadi baru makan 2 roti sardin dan sekotak strawberi dutch lady.

No comments:

Post a Comment