Sunday, August 14, 2011

Misi mencari kasut Futsal

2-3 minggu lepas, aku di khabarkan bahawa kasut futsal aku yang pertama dah pon koyak. sangat2 teruk. jadi aku amek keputusan nak beli baru jer lah. lagi pun bapak aku kaya, apa guna duit banyak2 kalau tak belanje anak dia ni. HAHAHAHHA

Puii!! xde jer aku suruh bapak aku payong lagi2 aku dah start praktikal, dapat alaun sikit. kira gaji lah. hahhahah

sooo tgh hari tadi aku pergi ke kompleks pertama bersama Kude dan Farid. Kebetulan kude nk beli kasut  futsal jgak. almaklum lah, dia dapat bonus hari raya dari kerajaan. HAHAHAHHAHA

mula2 aku cadang nak angkat kasut NIKE GATO tapi lepas pikir2..aku pikir lagi..pastu pikir lagi. last2 aku cadang nk tukar taste lain. aku nk something yang rare. kalau nike tu dah ramai sangat pakai. jadi aku cadang nk carik MIZUNO SALA. rare tak??? hahhahaha

dari pertama, carik2 tade jumpe. haram 1 pon aku tak jumpe. then kitorang gerak SOGO pulak. nak haram!!
bapak ramai manusia lah dekat sogo. masing2 shoping raya.
teruk2!! hahahhaha

Orang lain sibuk carik kasut raya, aku dok sibuk carik kasut FUTSAL... hahahhaha campless!!
dekat Sogo pon takde la shial!! aku dah makin buntu doe. siries tak tipu.

ini last, last harapan aku nk jumpe kasut mizuno ni. aku pergi butik dia dekat THE GARDEN MIDVALLEY. dengan hati yang tenang dan gairah aku gerak. sampai2, FARRRKKK!!!
haram jadah takda langsung kasut futsal. yang ada kasut joggiing n KASUT GOLF!!

nk menangis pon ada. kenapa susah sangat nk carik kasut ni.

aku keluar dari midvalley tu dengan hati nya sedih siot. hahhahah
kitorang singgah bazzar ramadhan pandai dalam. KAWASAN NURUL IZZAH..kikiki

kitorang plan nk buke tepi jalan. dah siap2 beli nasik n air. kude bawak kitorang pegi padang depan Aswara.
buke dekat situ HUJAN2..hahhahah mmg style habes. stim habes. hahahah

dah kenyang2 bagai, nak sedap kan hati punya pasal. aku ajak dorang pegi BANGI sbb banyk kedai sport dekat sana. kitorang pegi lah. Dari kedai MIZI ke kedai AL JABBAR ke kedai HOTSPORT ke ALIKHSAN.. mcm gampang!! satu pon xde mizuno. puii.. last2 kude yang beli. dia beli kasut nike kaler oren.tp siries budak yang carikkn kasut dekat alikhsan tu canteik!! sumpah. aku terpukau lah. kalau lah kau jadi awek aku. SUMPAH ABANG TAK CARIK LAIN. hahahhahah

so sekarang aku tengh damn stress sebab tak dapat kasut.cek2 dekat internet, aku dapat sorang dealer ni. dia ada kasut mizuno. tp kene tempah,

PRE ORDER. ermmmmmmmmmm 

3 minggu lagi baru sampai. ermmmmmmmm


lepas raya. ermmmmmmm

mahal lak tu. ermmmmmmm

nak nanges lah. sedih gile babeng.

nak beli or tak??????????????????

2 comments:

  1. Aku pun minat kasut futsal mizuno ni, Ko boleh beli kat extravaganza.

    ni pulak koleksi kasut futsal yang aku pernah pakai. hehe

    http://budakhitam.net/sedikit-review-tentang-kasut-futsal-yang-pernah-aku-pakai/

    ReplyDelete
  2. aku de jual bro. tp sze 8 jer. call aku 0139789567. ade 4 psg je lg

    ReplyDelete