Saturday, May 14, 2011

Short sem atau semester pendek

sori kawan, aku lame tak updated blog ni
buat masa sekarang, aku ada kat ipoh
aku buat short semester atau semester pendek sebab aku ada carry 1 subjek time semester 2 haritu,

Businness Mathematic

damn kan!

yang fail dlm kelas aku, laki2 aku sorang jer..hahhahah
tp perempuan ada lah suku perempuan fail jugak mcm aku.
hahahahha

sepatutnya aku cuti 2 bulan, then pegi praktikal.
tapi sebabkn aku masuk shortsem, aku ada kelas repeat selama 1 setengah bulan/6 minggu.

ok la, just kene push kaw2 dalam 6minggu ni.
seminggu empat hari ada kelas, satu kelas 3 JAM!!

what the fish!!

tp ok la, walaupun padat, tp tak tension sangat sebab 1 subjek jer.hhahahaha

tu la nua, sapa suruh xnk blaja betul2,kn dah susah..hahhaa

dah belalu 1 minggu, ada 5 minggu lagi. apa nak buat.

selamat min ada teman aku kat ipoh, kalau tak mmg petak pale aku duduk sorang2.
min skarang tgh exam week. tapi mcm tak exam week, siang malam dok online kat pc aku tu.
takde masa nak pakai pc. online pon kejap2 jer, stalker2 kejap..hhahahah

aku pon tak paham la kau min, tu kan pc aku. kaw pulak pakai lebey2..sumpah panas.
pastu usik2 barang aku. ubah playlist la. tukar settings bagai.
aku tak suke la orang kacau desktop aku. rimas la shiall..hahhaahhaha
dah la baju sepah2. kau tau tak aku ni pengemas n pembersih?? hahahhahah
jangan sampai aku bunuh kaw min...baby la kau ni, main samak ngan aku..damn!! hahahhahaha

xda masa nak updated blog ni.

ermmmm!! satu lagi, 16 hb ni, hari isnin ni result exam semester 3 keluar!! ohhbaaabbyyy.
takut n scare(sama jer kn)

tp ada rasa tak sabar jugak, sebab aku rasa semester 3 ni aku agak focus sikit la stdy. tak mcm sem2 lepas.
aku dah berusaha elok2, harap result allah bagi bagus2 n cemerlang lah..
harap2 3.0 pointer keatas lah..harap2 lah..aku nk jugak merasa 3 pointer beb..tak penah rasa PANDAI..hahhahah

No comments:

Post a Comment