Saturday, June 30, 2012

Perempuan saiko

Semalam aku blind date sorang budak perempuan yang aku baru kenal dari internet. Baru bape hari jer tak sampai seminggu pun.
Mula2 aku just ajak2 ayam dia ni, ajak keluar tengok bola. then dia kata okay jer. last2 semalam aku ajak dia keluar pegi tengok wayang. Rumah dia dekat Tasik Permaisuri tu. Dengan berbekalkan skuter barai tu aku pegi jemput dia ni. Atleast budak ni steady jer deal nak keluar dengan aku naik moto. kira sempoi jugak la. aku taw most of girl prefer nak keluar dengan lelaki yang naik kereta "bapak" dia. Aku tahu, tak payah korang nak pusing2 cerita. Orang macam aku naik moto kapcai ni siapa lah pandang. Nak dibandingkan laki2 yang ada moto2 power dah tu kereta. sorrry lah, aku benci perempuan camni. Korang boleh pegi jahanam!

Sambung cerita lah, lepas aku first meet dia dekat bawah condo rumah dia tu, aku macam tengok muka dia ni mcm dah matured. padahal baru 19 tahun. naik moto dengan aku, jalan2. then dia ni perempuan paling senyap penah aku jumpe. saiko habis. kitorang pegi viva. aku first time pegi mall tu. okay la. tapi mcam tak lama jer. orang takramai. tengok cite mael lambong. aku layan kan jer. okay jugak lawak dia. HAHA

ingat lepas tu nak ajak lepak minum sembang lagi sebab aku tak puas hati lagi sembang dgn dia ni. dia ni saiko tahu. HAHA last2 tak boleh lepak, akak dia bising. so aku tak kesahlah. lain kali boleh. btw, dia ni aku boleh kata kan seorang perempuan yang tak move on lagi dari masalah lampau. saiko banyak.
then lepas aku hantar dia balik, terfikir pulak si ecah.

call ecah, ajak lepak. then ecah kata jom la lepak. kau datang rumah amy terus. Amy momok adalah praktikal student sama dengan aku time kerja dekat hew and partners tahun lepas.
sampai rumah ecah tengok amy dengan pudin (bf amy) dah ada depan rumah tu. sembang2 sikit dengan dorang. amy dengan kasut barunya. btw, 1st time jumpe pudin. sebab dulu selalu jer amy cerita pasal dia. dapat jugak jumpe. then ecah pulak keluar huuuurrrmm makin lawa aku tengok kau ni ecah. rambut kau laaa. HAHAHA

pegi lepak dekat downtown. 1st time jugak la lepak minum dekat sana. dah macam mat rempit dah weyyy. HAHAHAHHA sedap2 lepak, sekali wan message aku

"sedap lepak downtown nua...."

the fuck!

HAHAHH

usha2, tengok nampak wan, alan dan wan cek amat tengah lepak table lain. dah tu sembang ayang2 lah bagai. konon aku lepak dengan cikaro la bagai. bodoh alan sekor ni. HAHAHHA

balik rumah pukul 3 sebab takda bola kan.
pastu tidooooooo

moral of the story, tak semua perempuan sama. masing2 ada perangai masing2. HAHAHAHHA


No comments:

Post a Comment