Sunday, June 24, 2012

eh 21 dah wey

So bangun2 ni aku dah 21 tahun. gile betul. semalam aku 20 kot. HAHAHAH
semalam lepak dengan geng "judi" tengok spain france dekat sg chua. kaw2 gelak hinggat. alan thaipan ni babi perangainya. cilakak. HAHHAHAH
 Antara yang wish aku punya bufday
1. Cheah 1st
2. Fieza 2nd
3. Edleen 3rd
4. Farid 4th (baru dapat tengahari ni)

terima kasih semua!
Lepas makan ni aku nak balik Ipoh dah.
Macam biasa. Naik ktm Kajang, terus pegi pudu naik bus.
aku dah biasa dah sorang2 gerak. takdahal lah.
nnti aku updated kalau ada masa dekat sana nnt.

almaklumlah aku tak stdy lagi untuk exam esok ni. HAHAHAH
Rasa macam forever alone pulak bufday boy balik sorang2 dan sunyi. HAHAHH

Sorrylah tak hello2 korang. Kalau korang ingat cerita2 aku, simcard yang aku pakai sekarang ni bukan lah simcard yang didaftarkan untuk nama aku. Ini simcard bapak aku dulu2. aku rembat time sekolah dlu sebab nak try test handphone lama tu. lama2 terus jadi hak aku. so aku memang takdapat call free bagai. kalau nak call free tunggu bufday Bapak aku bulan 10 nnt. HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment