Thursday, May 5, 2011

Trio Orang Gila yang agak Gile


ohh mai gucci..
smlm agak gila kepala hotak kitorang.
kalau aku cite kat orang, mesti tak caya

bende alah ni kitorang haram jadah tak plan langsung.
mula2 jagong ajak jumpe, dia dtg rumah aku.
then dia sampai aku ajak kelua naik kerete kancil dia.

ttbe teringat kt wan, terus pegi rumah dia kt kajang sana.
datang2 dia baru bangun tdo. mak dia tgh sidai baju.
tggu wan siap2..then sembang2.
entah mcm mana bole tersembang pasal BUNDLE.
apa lagi, aku pon cite la aku haritu pegi rawang,batang kali and tanjung malim
sana bundle sepah!!

jagong bole ckp.
"nak pegi jomlah. aku pon bosan ni. tapi topup minyak lah "

wtf!

atas persetujuan semua orang gila, deal!
kitorang nk gerak sana! hahahahah

on the road, sembang2 dalm jam jalan melampau di kl,
tah mcm mana bole open cita pasal GENTING HIGHLAND..hahhaha

sembang2, aku pon ckp la.aku ni tak penah pon pegi sana.HAHAHAHAH
jagong ckp

"jom la naik, pastu kita potong pegi batang kali terus. dekat jeer.."

HAHAHAHAH

wtf!

weh aku naik genting highland bhaiii..1st time..

yg paling style ada lah,
aku ngan wan takde dressup langsung nk pegi tempat2 cmtu.

aku pakai seluar 3quater futsal, baju tees.
wan pakai seluar pendek, snow cap(dan2 jer)

SUMPAH SEJUK!!!

tak tahan weh..siries. dengan pakai seluar pendek, tak pakai sweater bagai.
dah la lepas HUJAN..perrhhjjjj

jalan2 bagai, then lepak ngan member wan, dia keja sana..
makan kt canteen staff..sumpah murah gila.

dlm pukul 8.30 mlm kitorang turun nk pegi rawang..
perrhhh.sumpah jalan turun dia agak angker..
dengan telinga pekak..wan dah mekak2 saket telinga..hahahaha

sampai batang kali usha2 satu bundle orang cina. agak mantap.
then pegi dpan sikit ada wan bundle.
then pegi pekan rawang. carik2 bundle tak jumpe.
then patah pegi batang kali. wan bundle dah tutup.
then pegi sungai buaya. pegi2 bundle dah tutup.
then cadang nak pegi tanjung malim. ni pegi sana agak risiko. sebab jauh lagi.
redah!!!
sampai baden baden bundle kt tanjung malim, diaa dah nk tutup.
wtf.then wan slow talk n tunjuk sijil pekida. hahahaha
brader tu bagi masa setengah jam.!! sumpah!!
besarrrr gila bundle dia. bagi 3 jam pon tak lepas weh.!!!
then pegi bundle depan dia. agak style. barang kaw2 sedap tp murah..
sembang2.
then shot kajang highway..then on the road. ada cabel kerete bocor. kabel brek rasanya..
redah!!
hahahaha

sampai kajang nk pegi tgok manu lawan schalke 04.
tgok kt alim koner, sg chua. 2nd half chiaw.

balik tidur!!

orang2 tua cakap, kita ni orang gila.
hahahah
gila tak gila la gile..hahaha

tp jgan main gila sama orang gila.
hahhaeha

No comments:

Post a Comment