Tuesday, June 14, 2011

Sekarang aku terasa

2-3 hari ini aku baca2 kt internet konon nya malaySIAL nak block File Sharing Website. HAHAHHAA
lawak pulak aku baca. aku ingat dorang nk block web2 lucah and blooger2 anti negara, rupa2 nya dorang nk block FILE SHARING doe!!! shiall!!!

antara web feveret yang dorang akan block
warez-bb
filesonic
fileserve
megaupload

dan lain2 lagi web yg berunsurkan sharing.
FUCK!

mana bole doe. korang nk taw, web warez-bb tu aku dah join sejak FORM 3 !!! haaaa
sebelum facebook2 ni wujud, dah lama aku main forum tu..
dan dalam forum tu aku dah buat post 734. ala sikit jer...weh babi!! sikit haram jadahnya.. 734 kot!!!
siap dah ada pangkat aku dalam forum tu..

dari web tu la aku dapatkan sumber2 yg penting. seperti contoh MOVIES2. LAGU. SOFTWARE mcm photoshop. segalanya lah.
bole kira hari2 aku bukak forum tu. usha2..

sekarang dorang dah block. server2 yg penting semua dah tak bole masuk..
haaaaiihhhh..

kitorang nk kebebasan internet la. ni lagi bersemangat aku nk pangkah sama kerajaan ni. lanciau!!

hagak2 la sampai nk kene block. aku download pon bukan movies2 negara malaysia..choi!!
kau ingat aku mampu nk pegi tgok wayang? beli dvd ori or cetak rompak punya??
beli software2 ori yang beratus2 ringgit tu??

sekarang ni HACKER2 malaysia tengah menyerang web2 kerajaan..haaa pandan muka..
kau bagi peruntukan juta2 nk buat web, tapi sistem keselamatannya mcm haram jadah..apa ni, jgn mcm ni.
kalau mahal2, tapi tak power nak buat apa?
sah2 dorang pakai servis yang murah2, duit selebihnya lesap..tak yah sembang la setan.
kerajaan najib sekarang memamg byk rasuah.
semakin hari menjadi2..BODOH!
sekarang ni aku rasa sangat teraniaya. aku tau bukan aku sorang jer rasa mcmni. ramai "orang2" mcm aku kt lua sana.

semakin berkobar2 aku nk pegi demo BERSIH 2.0 9 july ni..
aku taw ramai yang rimas kalau aku sembang politik. aku tak kisah. nnt2 korang taw la. korang tak paham lagi.



No comments:

Post a Comment