Monday, June 6, 2011

Moto Kris 120

fuhhh..
smlm lepas aku sampai ipoh dari tanjung tualang aku terus dead...hahahah
penat kot.. tolong kenduri kawen tu..(next post aku cerita pasal majlis tu)

bangun2 pukul 12 mlm. aku terus bukak buku study..
risau lak. pagi tadi ada mid test.

perrrghhh..pagi td datang liwat. tggu abe tu siap. saket prot lah..
last2 masuk kelas kene duduk depan..
tp mcm haram, macam bukan test kautaw. semua dok mekak2 bincang soklan..hahah

aku jer paling senyap HAHHAHAHAH

boleh laa..xde la susah. aku target sikit2 jer lah..takde banyak sangat.
harap2 dapat la tampung carry mark yang tak seberapa tu.

dah siap, aku balik kelas.. aku terus pegi hantar moto aku yang dah MAN OPOS tu pegi bengkel.
moto tu dah teruk. bape bulan tah aku tak hantar servis. minyak hitam nya.. dah tahap keladak bakteria habes dah.
aku tau moto tu dah sakit. smlm bapak ada bagi duit lebih sikit. so aku amek duit tu aku nak kasi servis moto aku tu..

pukul 2 tadi aku baru amek kt bengkel..

WOW.. nice lah moto ni..sedap dah.. lembut jer..rantai dah ketat..
huhuhuhuhh

No comments:

Post a Comment