Wednesday, June 22, 2011

Futsal Terakhir Untuk Tahun 2011 di Ipoh

tadi pukul 10, aku dengan budak2 kelas "repeat" main futsal dekat jalan kampar.
team aku lawan team budak sijil..hahhaha

mula2 agak risau sebab dah lama tak main. ye la dok ipoh haram jadah nk bersukan. ada pulak mmber2kan..haiih

agak happening la main tadi. dengan abe@faiz yang macam haram skiping kelate dalam court..hahaha

lepas main lepak minum kt belakang medan gopeng..cam biasa lah, penat beraksi. kene la minum. aku bukan nurTALAHA pon. hhahaha

ada sorang dak kelas ni Anip dok tanye aku..

"kau asal mana SAM??"
babi. dah 1bulan lebey 1kelas baru nk sembang ngan aku..hhahahah
almaklum la. aku pendiam dan penyegan orang nya..acecece

"aku asal kajang..."

anip dengan muka gelabah tetek nye..

" laaa aku duduk b.tun husin on..."

hahahhah orang dekat ni beb..hahhah

dia sembang lah, dia praktikal kat saujana, bapak dia ada company kat sana..bla bla bla..hahahaha

lepas lepak minum..balik..
sembang dengan abe. dia nk balik kelantan esok, NAIK MOTO..farkkk!! hahahhah

papehal pon, agak enjoy dengan budak2 kelas nakal..sama spesis ngan aku.
ye la budak2 kelas aku yg dlu PANDAI..aku tak setaraf dorang..hahahah

apa nk buat sekarang. bdan penat. baju ada yg nk kene basuh.
esok nk balik kajang.YAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEE!!!

tak sabar weh...siries shitt tak sabar. esok cadang bangun pagi. basuh2 baju. pastu pegi balai polis* hahhahaha

P.S. Esok kelas pukul berapa arrr?? HAHHAHAHA wa freedoommlaaaa

No comments:

Post a Comment