Thursday, June 2, 2011

Pensyarah HELIZA AF, tapi

Hari ini kemasukan air di kepala. Kelas yang aku jangka 2.30 petang rupanya pukul 10.30 pagi. HAHAHA
Nasib baik, PAIH@ABE menelefon aku.

"sol, jom la pegi kelas..."

HAHAHHAA

Kali ini aku sempat mandi serta gosok gigi berkaitan sabun,tidak kesempatan. HAHAHA

Agak kelam kabut serta gersang aku dibuatnya.
Sesampai di kelas, pensyarah baru sudah berada dalam kelas.

Agak berkecamuk jugak hati ini pabila melihat muka pensyarah baru itu.
WTF! muka dia macam HELIZA. Tapi lebih comel dan berair..BHAHAHAHAH

Tapi malangnya dia mengajar TAK RETI..
Setakat ikut modul baik tak payah lah. Cuba la buat sendiri punya cara mengajar.
Tak menarik langsung cara kau mengajar, setakat muka jer comel tapi tak reti mengajar.
HAHAHHAHA

aku ni memang pandai mengomen..hahhaha
tapi aku tak paksa kau terima komen aku tu.

LU NAK LU TERIMA, LU TAKNAK LU BOLEH GO. aku tetap kene pergi kelas kau.
HAHAHAH

No comments:

Post a Comment