Tuesday, June 21, 2011

Jasad di Ipoh, Jiwa Ragaku di Kajang

YES!!!!!!!!!
Exam dah habes penat tunggu, padahal 1 paper jer..hahhahah
alhamdulilah..syukur ke atas allah..

aku dah agak, soalan2 math komfom senang sebab soalan kementerian yang buat. selaras semua politeknik.
aku dah agak, sebab time sem 3 lepas, semua soalan senang..hahhahah

syukur, aku buat 70% soalan tu.. buat exam dalam dewan tadi, bole tahan sejuk aircond nye..

time kutip kertas, ada lecturer laki hensem ni tanya aku

"kamu kelas C kerr?? tak pernah pon nmpk aku,..."

hhahahhaa
 agak kebluran jugak aku mula2..

"eh ada lah.."

then dia menyampuk..

"kamu tak datang ya kelas yang akhir tu.."

aku jawap

"haaaa..saya tak datang kelas akhir tu..hahhahah"
senyum tapir aku buat..

weeyyyy..jasad aku jer kt ipoh ni, jiwa raga aku dah kat kajang kot..hahaha

malam ni main futsal dengan budak kelas..perrrhh tak sabag aku..
lame giler tak main futsal.
mlm ni pukul 10 aku main dengan budak2 kelas yang jarang aku tegur dorang..mesti dorang igt aku sombong.
aku mlas la nk sembang dalam kelas sebab aku FOCUS dalam pembelajaran...BHAHAHAHHA

No comments:

Post a Comment