Friday, June 17, 2011

Fabric Softener

Hari ini memang takde kelas. So aku cadang nk basuh baju. teringin lak hati ni nk basuh baju pakai SOFTLAN.
hahaha
time beli nasik ayam kt kedai, singgah kedai beli softlan. xtaw nk beli yang mana. cadang nk amek paket kecik2 jer.sebab 3-4 hari lagi aku dah nk berambus dari ipoh ni. usha2. DOWNEY, SOFTLAN, DAIA..
nk pilih mana 1? usha yang kecik, DOWNEY..yg lain2 semua besar peketnye..

DOWNEY RM3.50 kecik
SOFTLAN RM3.70 besar

perrrhh..awat mahal sangat downey ni..haram jadah mahal nya.
baik aku amek yg besar. bole la sedekah sikit kt rumah ni..

aku beli softan kaler purple..HEE

lepas makan, kutip2 baju yg nk basuh..banyak jugak la..cadang nya nk basuh kt dobi baru bukak tu. SELF SERVICE dobi..tapi ttbe mcm malas lak..

dah isi air semua..terfikir..

macam mane nk guna softlan ni haa??

terus call mak..

" mak, camne nk guna softlan nii..."
hahahhaha

mula basuh dulu baju then bilas baju2 tu..then rendam pakai softlan tu..campur air sket..

hahaahahah

aku buat cepat2..sebab GILA babi panaas kt lua ni..saket mata aku. dah la aku saket mata..
siap2..

ok jugak panas terik.cepat sikit kering..yer er??
tak sabar nk rasa baju yg aku basuh td..ada rasa mcm org putih tak??? HAHAHAHHA

No comments:

Post a Comment