Friday, June 10, 2011

Kodiang Gangster..

alamak!! dah 2 hari tak tulis diary..hahahah
agak busy melayan tetamu yang tak berapa nak tetamu lah, PALI and CDAN

2 hari lepas aku ngan dorang pegi tgok wayang.
KL GANGSTER..

hahahahaha perghhh..gila babi punya la.
sampai2 wayang aku tgok gila ramai gangster2 kat ipoh. jadi takut aku. silap aku sebab tak bawak kayu..hhahahaha

siries ramai gangster2.

movie dia ok lah..aksi tu padat, tapi TERLAMPAU banyak aksi.. jalan cerita tak berapa nak rumit.
tp ok la. skrip dia mantap. tu aku suka.

pagi tadi aku ada exam..lahanat!!
aku dah prepare, tp aku silap formula la..hadooii..
silly mistake lah. cm shial la. aku tak puas hati. soalan sumpah senang. kacang tahap gaban. tp tu la silap..

malam ni dok sorang2 lagi. semalam ok lagi ada tetamu. mlm ni aku yg tunggu tetamu.
sambil tggu tetamu aku dok kemas files kt desktop aku ni. bersepah-sepah. geli rasanya..hahahah

No comments:

Post a Comment