Wednesday, June 15, 2011

Down in the valley

nampaknya hari ini aku tidur petang. Jarang sekali aku buat perkara sebegini. Mungkin disebabkan turunnya hujan yang begitu gelap di samping cuaca yang begitu gelap. Lagi pun dah lama tak hujan lebat2 kat ipoh ni.

bangun2 tidur semua orang tak ada. HAIHH. biasa lah. dah biasa macam ni. PETAK2..
tetibe abang aku msg kt hp.

"mana nak beli VANS online????"

hooii..ini soalan mengundang untuk ajak bergaduh ni..kuang ajaq ni..hahaaha
lagi buat aku panas, abg ckp.

"mak bagi rm250, kasut aku dah koyak. "

aku ckp balik

"habes aku ni takda ker"

abg ckp

"mak kata kau dah banyak kasut.."

farkkk!!!

sumpah jeles ni..aku baru cadang nk beli kasut baru..damn!
kene jugak beli ni. mana bole mcm ni.

lepas balik makan dengan BUTTIA tadi, aku balik sakit perut kaw2 ma...
sakit kot...
2 kali aku masuk jamban..2 kali keluar taik. 2 kali cebok..hahahaha

nmpknya exam aku yang dijadualkan pada 20hb ni..di tukar kepada 21hb ni..haiihh
saje jer lecturer ni. bikin aku panas saja. dah panas bontot aku dekat ipoh ni. rindu la jgak kajang.
entah la. time shortsem ni aku rasa lambat betul masa berjalan.kdang2 cepat..tapi selalu nya lembab.
1 hari mcam 5 hari..hahahahah

harap2 exam khamis ni boleh buat ngan jayanya. esok maybe kelas la kalau jumaat takda kelas.yes!!!
esok lecturer baru masuk ajar new topic..ermmm. LELAKI lak tu..hahaha harap2 dia ok la. sebab rambut aku tgh panjang ni..HAHAHAHAH

No comments:

Post a Comment