Monday, June 20, 2011

sehelai sepingan..

sori 2 hari tak updated blog.
sibuk kemas barang nk bawak kajang.
buku,baju,komputer etc..

5beg plastik hitam
2beg
1desktop

igt tak muat masuk dalam kereta, lupa bapak aku dah pakai kereta baru..hahhahah
alhamdulilah td muat dengan jaya nya..
mak bapak datang putih mata dorang tgok barang2 aku..hahhahah

90% BUNDLE

masak...masakk...

tapi syukur la bapak aku xda pulak cakap..

"duit tu dah jangan beli bundle..."
AHHAHAHAHA

so maknanya aku still bole membeli belah seperti biasa..hahhahah

pagi tadi pegi loken,
i got some KICK dudeee!!!

hahahhaha

skrang ni aku on9 pakai lappy abg aku. pinjam sat.bosan karang tada komputer.
beby komputer aku dah sampai kajang.tp tuan dia masih kt ipoh. HUH

masalah sekarang aku tak study apa2 lagi pasal exam aku yang hari selasa ni,,
damn!

slow2 la stdy. lagi pon aku takda masalah sangat subjek ni. dlu fail pon sebab aku tak nk blaja..tu pasal fail.
skrang ni aku NAK belaja..OK la..tak berat sangat nk buat revision..

sokey. aku nk main game..hahahah

No comments:

Post a Comment