Saturday, June 11, 2011

Budu Vs Keropok Lekor

aku pilih kelantan sebab aku bukan jenis racist punya orang.
kawan2 aku ramai yang racist kelantan.
aku cuba taknak ikut dorang.
kalau tengok yang buruk jer, memang la buruk.
macam la negeri2 lain tak buruk.
mentaliti dah set buruk, semua nya buruk.

asal perangai teruk, mesti orang cakap kelantan. 
padahal korang penah ke bergaul dengan orang kelantan.???
kalau lelaki mesti cakap taknak kawan ngan perempuan kelantan.
cakap la camtu...
mak aku cakap, mana yang kau benci tu la kadang2 allah jodoh kan??
hahahhaha

cuba la buang mentaliti anti-kelantan tu.
tak baik racist. 
setiap tempat semangat asabiah lain2.

aku cuba terima semua masyarat.
xnak buat kayu ukur mana2 orang.

sama la mcam musik.
cuba terima genre2 lain.
ni kalau dah hardcore, pop jazz langsung taknak terima. tah pape tah

No comments:

Post a Comment