Friday, June 3, 2011

Its so early

1st time dalam semester pendek ni aku ada kelas TER-pagi, pukul 8 pagi.
Agak mencanak aku nk bangun tadi. Dah la tidur liwat. Time kelas liwat petang, aku dok tidur awal.
Time kelas awal pagi, aku dok tidoq liwat..haiihh

Semua budak dalam kelas lemau jer. memasing mcm bangang lagi2 yang memang dah bangang macam aku ni.
hahahaha
Tapi aku buat rilex jer, sebab aku rasa biasa jer. Just badan ni tak berapa nak aktif. almaklum lah tak sarapan lagi.

tadi time tgh buat kerja, lecturer HELIZA AF tu datang kat aku,then dia tanya

"awak ni orang mana haa...??"

aku jawab lah
"saya orang KAJANG.."

"ooo..muke awak macam ex-boyfriend saya.." ( ni aku tambah2 jer)
BHAHAHAHAH

seee..lecturer pon dah tertarik dengan aku, walaupun aku jarang bercakap..hahahahahah

balik kelas, aku ttbe rindu nak bersarapan. aku pegi singgah kedai nasik lemak.
balik makan kt rumah.

lepas makan aku on9 then fanny dok kacau aku.
dia IM,

"senagal"
"eh sengal"

hahhahah bodo ar..nk kata aku sengal, kau yang sengal..hahaha

then aku ajak dia tengok wayang, dia kata JOM!!

tengah tggu dia siap lah ni, maybe tengok X-MEN kot.
weh dah lama aku tak tgok wayang ngan GIRL..hahahah

seat biasa or seat COUPLE??
HAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment