Friday, June 17, 2011

Dah nasib

memang dah cadang nak ponteng kelas sekali dalam shortsem ni.
aku dah lama plan haaa..
hari ni aku rasa mcm bebal sangat nk pegi kelas.
dan ttbe mata aku pagi ni KETUMBIT.lahanat. bila masa aku skodeng orang berak.
semua zakar kot dlm rumah ni..hhhahahaha

puii cam shiialll..hahahah

so aku ponteng..
dengan mata berpinar harini , aku mcm tak sedap badan nk demam pulak. damn!

abe ada bg taw aku yang ada assgmnet nk kena buat.
so aku cadang nk buat la.

td baru balik rumah abe buat(salin jer kot) assgmnt..hahaah
sembang2 ttbe abe ckp yg esok mana ada kelas...hahahaha

esok dah takda kelas..harini last kelas...hahahah
selamat aku ponteng harini..kalau tak memamg cemerlang aku kt poli tu..
hahahaha

selama aku blaja kt ipoh, aku tak penah miss dapat surat amaran setiap sem...hahahah

sheet la..mata aku sakit..

No comments:

Post a Comment