Tuesday, May 31, 2011

Bersosial

2-3-4 hari ni, aku dah mula CUBA bersosial.
bukan bersosial dalam dunia nyata, tapi dalam alam maya..
cecece. ayat rtm jerk..hahaha

kata pon rangkaian sosial, kene la sosial.
bukan lah, selama aku ada FB or MS, aku tak pernah cube sesuatu yang luar biasa.

selama ni aku hanya chat dengan kawan LELAKI jer. PEREMPUAN tu takde sangat, just mmber2 rapat jer aku sosial. tu pon jarang.

senang cite lelaki 80% perempuan 20%

padahal aku lelaki, kenapa aku gemar chat dgn lelaki?
adakah aku homoseksual?
aku gay?
aku lelaki kecewa dengan perempuan, lalu berubah nafsu?


oh tidak la lahanat!!!

aku malu jer kt perempuan ni. malas tegur.
kang syok pulak kt aku, tak pon aku yg syok kt diorang.
HAHAHAHA

tapi 2-3-4 hari aku dah mula "rajin2kan" untuk sembang dengan kawan2 perempuan on FB.
setiap hari aku cube carik perempuan2 yang sedap mata memandang yang bole bawak sembang or bole mintak no hp..
HAHAHAHAHA

aku kene menggatal sebab aku sunyi
FAHAM??

You all not in my shoes

takdalah, aku kadang2 fikir HP aku tu takde guna lah.
stakat MIN, JAGONG jer yang timbul kt skrin hp tu.
cuba la

HONEY BEE ker,
MY <3 ker,
F#$%A ker..BHAHAHHAHHAHA

aku just nak isi tempat kosong dalam hati aku ni jer.
teman tika aku bosan melihat tv rosak, melihat lampu.
tak lebih dari tu.
FAHAM?

td petang aku layan cerita WAITING FOR FOREVER.
fuck damn shit !!!

situasi hero dalam filem tu sejibik, sebijik, sepeket sama dengan aku.
apa yang di harap kn..

FUCK2!!

P/S: tadi mid test, aku bangun lewat. aku tak mandi pegi kelas td..BHAHAHAHAHHA

No comments:

Post a Comment