Thursday, May 19, 2011

Kemurungan yang mungkin akan berlaku



"hey guys, i'm in london..."
iklan digi YUNA.

haahahhahak

sepanjang shortsem ni, entah nape hari2 aku berjalan tersangatlah lambat..
rasa petak juga la.
mungkin sebab kelas ade 1 jer dalam 1 hari
balik tak buat pape. nk study, mcm malas. mcm pulak aku ni pelajar cemerlang..haaa kn2..

i think ar..aku kne isi masa lapang aku dengan benda yang melekakan tahap mario level last..tenet..tenet..tenet..

rasa nak pegi carik games.
dah lama sangat tak main game..lama sangat..sgt lama..

teringat dolu2 time sekolah main games kt umah..
balek umah ada jer function.

antara sebab aku dah lama tak main games sebab komputer aku ni dah ketinggalan jauh kebelakang. out of date katakn.

games2 skrang semua nk komputer2 yang power. damn!!
bila lah nak upragrade komputer ni.

walaupun bapak aku kaya. aku biasa2 jer..hahahah

bukan nk mengeluh, tapi tu lah. aku bosan ler skrang.
asek2 tgok tv kt umah.
mmber aku takda kt ipoh.

esok min balek, tinggal la aku sorang2..
cuba korang bayangkan
makan sorang2, mandi sorang2..hahahaha

(kasut clarks bhai aku pakai. rare kn..hahaha)

kalau ada awek mesti best kan..ada teman..
HAHAHAHAHA

merepek lah aku ni. ada hati nk ada awek.
pooodaaahhhh

No comments:

Post a Comment