Monday, May 16, 2011

Result Semester 3

jyeaahhhh!!!!!
syukur ke atas tuhan yang maha adil dan berkuasa
segala usaha aku untuk semester 3 ni nampak hasil nya

Syukur!! aku masih disini!!

sebelum tengok result tu, malam tu agak hebat la..
sembang macam2..
BUAT PHOTOSHOOT KAT DALAM BILIK
theme: white studio
model: nua pali
photograhper: meen

wtf weh!!! hahhahah


aku tak berapa reti jd model ni..hahahah
itu la, ini la.
jam dekat desktop dah bertukar kepada 11.59 ke 0000

ohhh demm!!
aku buat bodo dlu..xnk online..hahahhaha

dalam pukul 1.50 pagi tu baru aku online fb..
cek2 status budak kelas,

"alhamdulilah..."
"syukur..."

walaweh..hati aku gersang kot..hahahaha
dlm pukul 2.15 tu baru aku bukak web poli.
banyak kali try..tak bole jugak..

mmber kelas dah sebuk dok tanye pasal result..shit ahh..haha

pelik jgak aku, orang lain bole masuk web poli.. aku tak bole..
mungkin line aku panas ni..tu pasal tak bole masuk..hahahaha

then aku bagi no matrik kat mmber soh cek..

AGAK CUAK lah doe..

tggu kt im fb...
.
.
.
.
.
.
.

" sam!!! alhamdulilah.."(dalam hati, ni mesti 3 pointer keatas) HAHAHA

" kau dapat 2.93 "
" cgpa 2.97 "

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

yang paling best...

"sam, semua subjek LULUS..."

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahahhahak

syukur weh...aku syukur sangat2..walaupun target aku nk dapat 3 lebih, tp ok la ni. ape adahal..aku syukur!!!

tapi agak kuang ajaq poli ni..
aku takbole tgok slip keputusan sebab benda alah ni


padahal hari khamis ritu aku dah bayar kot..
chaw chibai la..
esok aku tgok tak bole jgak, mmg aku pegi serang HEP Poli

No comments:

Post a Comment