Tuesday, May 3, 2011



Setiap hari, saya cuba nak dekat kan diri dengan awak.
Tapi takut dengan respon awak.
Saya ini fragile. Harap awak faham.
Tapi saya tetap cuba.
Saya tahu saya ini syok sendiri.
Saya pun tak tahu nak buat apa.
Kadang-kadang imaginasi tahap melampau sampai happy.

Gedik TAK saya? HAHAHHAHA

______________________________________________________________

tengok video yuna-memo sumpah jadi orang gila sawan tenuk
sebenarnya, idea vc yuna tu, aku dah sebut 1 bulan lepas tahu??
dan2 jer kelua vc tu, idea lebih kurang..agak tekanan jugak lah.
selamat YUNA yang pakai idea tu, kalau TOMOK yang pakai idea tu,
dah lama aku buat FAN PAGES FB,

TOMOK RAMBUT CAM KIMAK

hahahahhaha

buat masa sekarang ni aku tak tahu nk buat apa
first step,second...
aku tak tahu la.

No comments:

Post a Comment