Thursday, May 26, 2011

Rumah is Home

jyeahhh..sampai dah kajang.syukur.
bertolak dari ipoh pukul 2.30 and sampai pukul 5 camtu.
so sampai kl sentral buat macam biasa bergerak dengan laju sebab time2 camni lah orang semua nak balik kerja.
beli tiket bagai, then turun kat platform seremban.
orang tak berapa nak ramai, so aku beratur awal2 sebab dijangka dalam 20 minit lagi train sampai.
beratur dengan tenang, and aku terperasan kat sebelah aku ni ada couple.
mula2 usha JELES..UHHHHH!!!
usha sekeliling, takda apa yang menarik.
then aku dengar couple sebelah aku ni bermanja2.damn!!
antara dialog yang aku igt:

" jangan la potong rambut u..dah kawin nnt baru kita potong..(sambil main pipi laki dia) " kata si girl ni..

HAHAHHAHAHAH

kawin ??? ahhhbutoooo pak ang lah..
ambitious giler korang..perempuan tu mcm sakai la. dpan orang ramai nak gedik2 ngan boy dia.
aku taw la kau sorang ada BF..tp jangan nak gelabah tetek sangat. public kot..hadiiissshh

(dalam hati jeles jugak bhaii..)
hahhaha

sampai rumah mak masak belada ikan bilis..perrgghh feveret aku bhaii..waaaa
lepas balik masjid, nak masuk rumah
bapak aku tanya

"pegi mana??"
belum sempat aku nk cakap
bapak aku dah cakp
"ooo pegi masjid...."

hahhahaak igt aku ni hape. igt tak dlu aku dengan bapak pegi surau kt bawah sama2..
hampir 6-7 tahun aku pegi surau dengan bapak aku n abang. jalan kaki..turun tangge. tengok rumah mak indon..hhahahah

tp semenjak pegi ipoh ni, jarang smyg jemaah..damn! laaaghhoooo

sekarang ni tgh petak, malam ni nk lepak ngan sapa la shiallll

No comments:

Post a Comment