Friday, May 6, 2011

Syamsul Anwar



Disebalik nama

Syamsul Anwar

maksud sebalik nama di atas??

Syamsul

bapak aku dapat nama ni dari sorang nama profeser terkenal kat malaysia
Professor Dato’ Dr. Shamsul Amri Baharuddin



Beliau merupakan Pengarah Institut Kajian Etnik Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM.
Byk menang anugerah2 ternama.
dia ni awesome korang taw. superb dalam mengulas tentang politik dan budaya kt malaysia ni.

Anwar

aku rasa korang dah taw sebab apa bapak aku bagi nama ni kat aku.hahha

Anwar Ibrahim





Seorang bekas timbalan perdana menteri ketika Mahathir jadi pm. penah duduk dalam ISA sebab kena fitnah.sampai sekarang kene fitnah mcam2..kesian kat dia dengan family dia.
kalau ikut logik lah, kenapa dia susah2 berjuang kene maki2 bagai padahal dia boleh aman kalau dia tak buat mcm sekarang dia buat. dia kalau buat ceramah kat mana2 orang bayar dia tinggi.
dia pernah bagi ceramah kt munich german, pihak sana bayar 70000euro!!! tu baru 1 ceramah..
tp, dia tetap berjuang untuk menuntut keadilan. seorang pemimpin yang ambil berat pasal rakyat, bukan pasal melayu jer..itu yang tabik spring habis

kaw2 kan bapak aku ni??
style habes..

aku igt aku sorang nama bunyi cmni, tapi ada jugak nama lebih kurang aku.

lead vocalist and guitarist BUNKFACE Sam(Shamsul anuar)
hahahhaa




aku pon mcm tak caya, nama lebih kurang jer. muke pon lebih kurang dia..bHAHAHHAHA



korang kene taw, kat ipoh, orang tak panggil aku NUA. dorang panggil SAM..haaaa.. aku siries ni..haaahahaha



itu lah serba sedikat pasal nama aku ni. bagi aku sangat untung la.aku harapkan dengan nama ini aku dapat semangat dorang2 ni..semangat untuk hidup :0
nama korang ape cerita? mesti ada asal usul mcm mana kan..
cube korang kaji selidik pasal nama korang. :D

No comments:

Post a Comment