Thursday, November 10, 2011

Yang kebas bukan gusi, lidah yang kebas

tadi amy dah bagi aku 2 tiket AIM dekat aku.
kenapa aku mintak 2?
sebab aku cadang nk try ajak dia. HAHAHHAHAHA

tadi aku tanya dia, dia xnk. so nk buat mcm mana kecewa la. hahhaha
xde nk kecewa sangat lah, aku kne tanya aisyah rauf or orang lain yang bole teman aku pegi.

tiket aku under Yuna..haaa tu yang best. duduk semua dengan fans yuna. kipas susah mati yuna.

hari ni aku half day kerja, aku pegi cabut gigi. alhamdulilah 3 batal dah cabut. tinggal 1 lagi...1 lagi sayang..

tadi paling style aku rasa pegi klinik, siap berpakaian kerja aku redah masuk klinik. rasa mcm pelik lak. hahhah

harini tak tunggu lama dalam 15 minit dah sampai turn no aku.
seperti biasa time nk enjek bius tu agak palat. terasa sampai ketekak rasanya.

sementara tunggu bius tu meresap aku rasa lain mcm,
Lidah aku yang kebas, gusi tak berapa nk kebas. lain macam ni.
buat bodo lah.

time nk cabut aku rasa sangat sakit. sangat2. aku ckp dekat doktor.

"dog, sakit dog..."

pastu dia ckp

"sakit ehhhhh.., haa kn tu dah tanggall..'

damn! terasa sakit kali ni. sial la doktor. yang kebas sampai ke petang bukan gusi, lidah aku yang kebas. gedemit!!!


No comments:

Post a Comment