Friday, November 18, 2011

Patutnya semalam aku post, tapi aku lupa takan publish just save jer. :D

esok aku mc
esok aku pegi klinik gigi kajang
esok hari jumaat
esok 18 november 2011
esok bangun awal, 830 pagi
esok pasang BRACES shiaall!!

rasa takut n excited pun ada.
hany ada bagi taw, mula2 pakai tu kau tak rasa sakit sangat. ok lagi la.
bila malam nanti, akan ada perasaan

MENYESAL AKU PASANG BRACES NI

lain mcm jer bunyi nya.
tapi nak buat mcm mana, segala haram jadah rintangan aku lalui (acecece)
hujan panas, lautan api aku redah (pelancau)
MC dan cuti sampai tak terkira harinya.
4 batang gigi dah aku cabut buang puiihh..
deman lagi.
dah berapa gelen darah aku hilang lepas aku cabut gigi.
ludah darah sana sini.
actually darah ni sedap jugak. kadang2 tertelan tu, merasa doe.
patut la dracula suka, lagi2 darah pompuan. DARA lak tu. HAHHAHA

tadi malaysia menang lawan indon sukan sea.
aku tengok dekat bangi 15 dengan pilod n hazwan.
aku bukan tak patriotik, tapi aku just tak suka dengan persepsi tentang pasukan malaysia.
aku memang tak suka. mana tak nya, kemain bongkak ego. cakap tak nk kalah.
baru menang AFF SUZUKI CUP, tapi gebang mcm menang worldcup 4-5 kali.
suratkhabar kemain lah tak telus. nk jugak backup. buat la ulasan yang ikhlas, bukannya COVER beby!

semalan, dekat bangi tu, aku sorang bagi sokongan dekat team indonesia. aku sorang tepuk tangan bila indonesia attack malaysia.
aku sokong malaysia. aku cinta malaysia. tapi apa salahnya kalau aku nk sokong indonesia atas dasar PEACEFUL dan sejagat. aku bukan racist orangnya. aku takda anti2 ni. sori. byk mmber2 aku racist. tapi sorylah, aku bukan RACIST punya person.

kalau tengok KOMENTETER channel astro arena, rasa lawak dan sakit hati kadang2.
aku tak tahu konsep jenis komentar yang dorang dah settings awal.
mungkin FORMAL, mungkin SANTAI, mungkin style KEDAI KOPI
tapi kalau nk ikut keprofesionalan dunia, pengacara astro arena semalam mcm bodoh dan sangat tidak profesional. mana taknya, pandai2 buat tafsiran pasal tindakan player. Malaysia ker, Indonesia ker, semua diorang buat kepala tahu nk komen. tapi kesian aku deakt penyokong indon dekat malaysia kalau tengok tengok astro arena semalam. semua indonesia buat, semua kene komen pedas. semua kena bahan. senang cita, ada jer tak kene dengan indonesia.
pastu pandai2 ckp indonesia anti malaysia. alaaaaaaaaaa mcm malaysia tu tak anti indon pulak kannnnn..

tapi tahniah la dekat team malaysia sebab menang. seperti yang sedia maklum, aku cinta malaysia. aku tetap ada hati nak sokong team malaysia sekarang. dua2 aku sokong sbb aku tak suka berbalah, begaduh, berkelahi. solusinya, someone kena BERALAH. right??

No comments:

Post a Comment