Monday, November 28, 2011

orang berumur itu pengalamannya lebih banyak daripada yang muda


baru balik dari Ipoh tadi.
kawan paling tua pernah aku ada sudah pun kahwin hujung minggu lepas. MAT@Fitri Aziz
Umur dia dah 29, agak tua lah.
semenjak aku kenal dengan dia dekat ipoh tu, aku banyak belajar tentang sifat MATANG based on perwatakan Mat ni.
Macam mana hidup dia agak susah. Asal felda sajer. Sifat SABAR dia buat aku rasa tenang bila aku ada masalah hidup.
dengan pengalaman hidup dia agak menangis dibuatnya.
Tahniah buat mat sebab dah pun kahwin dengan pasangan tercinta, Aminah.

2-3 menjak ni aku tak update blog ni sebab agak sibuk dengan hidup ni. itu ini nak kena uruskan.
so agak rasa kekurangan bila tak update blog ni.
Walaupun aku rasa takda siapa blog aku ni, tp aku suka nk cerita melalui medium ni. even takda siapa nk bace, aku still aku "catatkan" cerita aku yang aku rasa penting dan berharga.
bagi aku bila kau tulis cerita dalam blog ni, aku rasa oneday bila semuanya dah jauh kehadapan, aku akan bace balik cerita2 aku daripada post yang pertama.
bagi aku, blog ni adalah TIMELINE hidup aku. mcm mana mood aku dalam sesuatu masa.

esok minggu terakhir aku kerja@Latihan industri. so esok aku akan bagi ALLOUT dekat company tu.
minggu ni aku akan gosok baju dan seluar aku. sebab selama aku kerja ni, boleh kira dengan sebelah tangan jer berapa kali aku gosok baju aku. itu baju jer, seluar memang tak pernah aku gosok. HAHHAHAHAH

okay aku nak rest lah. penat aku pegi ipoh sana. gembira dapat jumpe mmber2. tak sabar nk balik ipoh balik.
mesti BEST!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment