Thursday, November 3, 2011

Pasal baju, aku kecewa

dah 3 hari aku takdatang kerja. gigi punya pasal.
harini pagi aku pegi klinik lagi, nk cabut gigi lagi.

siap2 pukul 10 lebey, time aku nk carik baju, ttbe aku mcm nampak 1 baju aku tu mcm lain mcam.
Baju THE NORTH FACE yang aku beli agak mahal mcm ada samting.
hati aku memang tak sedap time tu. yer la, baju tu baju feveret baru aku.

sekali tengok warna luntur!!!!!! BABI!!!!!!!!! PANTEK!!!!!!!!! SIHAL!!!!!!!!!!!!!!!!
ini clorox la ni.
aku mcm nak nangis sebab banyak kot kene!!

sumpah aku tekanan la, mak pon satu. aku taktaw la nk ckp mcm mana. nk marah pon tak bole.
tp aku sedey la, baju tu baju feveret aku. pastu tah mcm mana mak basuh. pegi campur dengan baju yang ada clorox. entah la.
aku memang takda mood. sampai sekarang aku tak cakap ngan mak.

aku taktaw la siapa yang basuh, samada mak or kakak.

aku sedey laaaaaa. tu baju aku.. feveret aku.. bukan senang nk carik baju tu. bundle kot. made in usa.
design dia lawa.. tu pasal aku sayang.

dan2, jadi cmni. sumpah aku tkda mood. nk marah mak pon tak bole. entah la. aku taktaw nk ckp cmne.

aku memang bole nangis la camni. tu pasal aku sayang baju2 aku. even dah buruk, aku still nk simpan lagi.
dalam family aku, pakaian aku paling2 banyak. so paham2 la.

memang aku sedey. aku kecewa. walaupun itu mak, tak semestinya mak tak pernah buat silap. tak semestinya mak tak pernah buat aku kecewa and sedey. tak semestinya mak tak bole kene marah dengan aku.

sebabkan aku takda mood, tu pasal aku ckp cmtu.

tekanan jer tadi dekat klinik. masuk2 doktor ckp nk cabut yang atas.
doktor ckap gigi atas sakit banyak kalau cabut.
btol la, time dia enjek bius memang damn!!
menangkap.
mintak mc and dia bagi ubat. lain mcm jer aku rasa.
ni mesti sakit nnt. mana taknya, mc pon 2 hari. memang aku rasa lain mcm.

dah la takda mood, mulut sakit. babi! aku nk tidur rasanya.

No comments:

Post a Comment