Monday, November 14, 2011

hari ni sangat lah awesome.
aku pun tak tahu pasal apa awesome. padahal mcm biasa jer.

hari ni pagi2 dah pegi gombak buat audit.
aku pegi dengan Shuteng naik kete.
cambiasa, sampai2 buat voucing semua. ceksana ceksini.

tengahari aku makan sorang2 sebab si shuteng ni vegiterinian( betul ker aku eja, aku tibai jer. takda masa nk backspace..)
so dia xnk makan, aku jer la yang  lunch. palat nyer rasa.
jalan2 area office tu aku terjumpa bengkel KTM.. bapak ahh. terpaku aku tengok moto2 tu. salesman dia usha pelik jer aku tercegat depan tu. HAHHAHA motorcross bhaiii..

lepas lunch dalam pukul 3.30 kitorang dah balik sampai office.
dalam kereta tu aku sembang2 la dengan si shuteng ni.
baru aku taw yang dia takda langsung sijil accounting.. BABI!!
dia degree multimedia doe! hhahhahah

tah cemana dia bole buat audit, tax, accout bagai. HAHAHHAHA
pelik2..HAHAH

sampai office buat2 audit yang tak siap lagi. LINKING.
dah siap. lepak buang masa tengok kertas. cover cemerlang sebab aku duduk depan boss. hahhahaha
online berhati-hati. chating dengan JAJA( bukan nama sebenar) hahhahah



No comments:

Post a Comment