Tuesday, November 15, 2011

Hampir selesai tat

yesss!!!!!!
tadi hampir semua agenda selesai aku selesaikan. hahahha

1st, pegi renew roadtax moto akak yang dah mati 11 november ritu/
2nd, bayar apetah LHDN office punya. benda ni paling palat. 3 Public Bank aku pegi semua bodoh xnk approve.
3rd, ni paling awesome! aku dah selesai cabut gigi terakhir untuk braces!!!!!
yess!!!! tadi aku rasa paling style and romentik.
hari ni aku dapat doktor India. 1st benda yang ada dalam kepala hotak aku

"INDIA ni mesti GARANG and GANAS.."

tadi aku selawat nabi banyak2. doa itu doa ini. mana taknya, minggu lepas aku cabut gigi atas sampai demam la bhaaii.
sumpah cuak gile.
dia amek enjek tu, pastu...


dengan LEMBUT dan TENANG serta AMAN.
sumpah aku rasa nice. tak macam doktor haritu yang melayu tu.
mak ai gelojoh sangat.

doktor india ni BOEK doe. BOEK sangat.
dia cucuk tak dalam pon. sikit jer. lembut jer rasa.
aku suke kau dog! hahahhaha

sekarang ni 4 batang gigi dah hilang. memang azab citenye. sampai deman2 laahh.
now, aku kene move forward towards the next process iaitu pasang Braces nye.
maybe aku akan buat appoiment dalam hari jumaat ni.

balik hujan2 bhaiii. sumpah sedih. kapas dlam mulut pon dah basah sebab kena air hujan.
darah sampai limpah2 la. selamat hujan. HAHAHAHAH

balik aku makan, minum susu sejuk, makan ubat pastu tidur. basah2 tu aku tidooo tak mandi. memang haram jadah aku ni. hahhaha

haaa!! ni aku nk habaq sikit, semenjak 2-3 menjak ni, aku selalu sangat mimpi yang Pelik and Lain mcm rasanya.
kau rasa pelik tak bila mimpi tu takda kena mengena dengan kau. kau mimpi mcm jadi someone like you. hahahahah
mimpi jadi someone others yang langsung tak terfikir jadi bole tersangkut dengan korang.

macam Najib PM kita mimpi jadi makcik goreng pisang dekat simpang balak sana. hahhahaha
camtu lah.


gambar atas ni gambar paling rare dekat abad ni.
gambar aku pakai baju sekolah. dan paling rare ada arwah fazlee@nyu.
gambar ni time kitorang pegi kem motibasi yang basi dibuatnya. hahahahh

No comments:

Post a Comment