Sunday, November 13, 2011

Tinggal aku seorang diri disitu

Esok bermulalah hari baru bagi aku.
Suasana paling baru untuk aku.

Esok bermulalah kehidupan "seorang diri" aku berkerja sebagai satu-satunya pelajar praktikal dekat company tu.
Amy dan Iema dah takda. Matilah aku dibuatnya.
Siapalah yang boleh tolong aku nanti.
Siapa nak borak-borak dengan aku nanti.
Siapa nak tepuk-tepuk badan aku nanti. Sebab Amy selalu main tepuk-tepuk badan aku. HAHAHA
Siapa nak jadi teman aku makan tengahari nanti. FUCK!

Konform2 aku paling banyak diorang bagi kerja dekat aku. dah aku sorang jer trainee. mesti kaw2 punya depa bagi.
Haritu MR HEW ada suruh kitorang 3 orang buat Audit 5 company, tapi hari jumaat tu baru 2 company SIAP. damn!!
itu petanda, aku kene buat yang lagi 3 company tu. babi!!

Aku kena makan dengan Waqas dan Joaen sajeeeee...damn!!!!!
Tak boleh dah nak makan dekat JJ or MCD...damnn!!!!
MAMAK arrr citanye..Paling kuat pun KFC sebab belakang office..ermmm..!!!

Harini aku bangun pukul 2 petang.
dah 2 hari aku bangun pukul 2 petang.
dan dah 2 hari aku balik lepak pukul 4-5 pagi.
selalunya paling kuat pukul 3 pagi. ni pukul 4-5pagi. memang haram jadah rasanya. HAHAHHA
kadang2 rasa bebal pun ada.

siries aku cakap, aku kalau dekat ipoh, pangai aku lebeh sopan bhaaii kalau nk bandingkan dengan pangai aku time dekat kajang.
mana tak nya, kalau dekat ipoh aku mana ada kawan budak poli sangat. pusing2 dekat poli jer. setakat ni aku tak pernah lagi makan dengan budak kelas aku. hAAAA!! tengok tu betapa aku kurangnya kawan dekat ipoh.
aku lebih banyak luang masa dengan budak rumah. ok cuba korang fikir budak rumah aku semua dah kerja,
paling kuat pon bole tahan lepak sampai 12-1 pagi. esok dorang nk kerja. kalau student tu takpe lagi. bole la tahan sampai 3-4 pagi. ni semua budak rumah dah kerja. so kene ikut depa lah.

tadi mak aku cakap

"macam mana la kau dekat ipoh ni...takda sapa nk perhatikan kau.."

aku agak sentap jugak. aku dekat ipoh baik la makkkk..
tanya la orang sana.
dekat kajang ni aku jahat sikit pangai sebab ada mmber, dekat sana kurang member sekepala..

No comments:

Post a Comment