Friday, November 11, 2011

We are Audit Trainee

Hari ini tarikh tersangatlah cantik.

11.11.11 Jumaat..

memang cantik kan?

Dekat tempat aku praktikal, Hew & Partners tu ada 3 orang pelajar Praktikal.
Aku, Amy dan Iema.
Harini Amy dan Iema akan pencen. HAHAHAHHA

2 orang tu dari Uitm Melaka. Dorang ni start praktikal awal sebulan daripada aku.
Aku ingat lagi time 1st day aku datang. Time aku tengah lepak2 dekat bawah, muncul lembaga berambut gerbang. :D
awek mana la ni. tengok dari jauh tak ubah macam nurfazura. AHAHHAHAHAHHA

yang pakai tudung tu Iema. yang freehair tu Amy. Amy comot sikit dari Iema. HAHAHAHHA

selama aku praktikal dekat situ, dorang la yang tolong aku kasi paham benda2 alah pasal accounting ni.
biasa lah, aku ni bodo piang sikit. belajar pon poli, dorang dari Uitm. No wonder la. KAHAHHAHAH

Hari2 mengadap muka dorang. Diorang ni rajin datang kerja. aku ni malas sikit. HAHAHA
Hari2 pegi makan dengan dorang. Amy bawak kereta kenari. so kalau pegi mana2, mesti Amy yang bawak.
Amy ni peramah orang nya. suka aku. BEBY! hahahahha
Iema sopan sikit dari Amy. HAHAHAHAH

Buat pengetahuan korang, Amy ni sedara papat dengan YUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku agak tekejut bila dapat tahu. Mula2 tak caya, tapi lepas tengok gambar2 dalam iphone Amy, baru lah aku caya. betul la. besepah gambar dengan Yuna. HEEEEEEE

SIAPA PENAH TENGOK YUNA RAMBUT MERAH?????

haaaa!! aku penah, amy yang tunjuk. haaaa!!!

Harini dorang last dekat company tu. Aku sedih sebenarnya. Yelah, hari2 aku dengan dorang. sapa nk tunjuk ajar aku nnt. haaiihhh

tadi bos, Mr Hews belanja semua orang makan dekat SHOGUN, SUNWAY.
aku pon tak pasti kedai jenis apa dorang nk pi makan ni.

Rupa2, kedai JEPUN lah..

perrhhhh. memang banyak menu dia. buffet kan. adalah dalam 50 jenis hidang japanese style.
macam2 aku makan.

nasik garlic,sup ikan yu, tomyam japan, ikan solmon, udang apatah, pasta seafood, sup mushroom, sushi sikit, aiskrim, abc, white coffee, ayam masak apatah, tahu sumbat jepun dan banyak lagi.
semua kt atas ni aku makan. jangan tak percaya. aku tak tipu.

sampai nk temuntah laa. siries tak tipu.
aku tak taw nnt berak taik aku keluar apa BAHHAHAHAHHAH


balik office jadi sepi balik. Amy and Iema will leave us. leave me alone. leave me as the one of the trainee in that company. so saaaaaddddd

No comments:

Post a Comment