Wednesday, November 16, 2011

Prepared by ANWAR

Orait!
Harini aku rasa pening giler beby!
aku pun tak tahu kenapa. maybe aku dah lama tak keluar hantar files tengah2 hari kot.
tadi aku pegi puchong hantar file, pastu terus balik rumah lunch. HEEE
aku jarang mengelat kerja2 ni. kadang2 jer aku buat. hahhah

syukur, aku dah siap kan 2 audit company. yang 1st aku punya and 2nd iema punya.
yang iema punya tu dia tak buat kasi habis. so aku la yang finisher kerja tu.
soooo aku la yang siapkan. BHAHAHAHAH

bangga doe bila tulis nama

PREPARED BY: ANWAR

pergghhhhhhhhh

aku harap betul la aku buat tu. kalau ada silap2 sikit tu bagitaw la. semuanya bisa diatur..kan2..hahahah

malam ni mmber aku ajak pegi KL amek barang.
mmber aku sorang ni budak sg besar.
aku ingat lagi Form 5 dia masuk skola SAAS. hahah
walaupun muka dia agak barai tapi dia kacak. BHAHAHAHAH

Hisyam namanya.
tah apa kena dia ajak aku keluar.
aku harap dia nk amek barang baik lah. HAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment