Thursday, April 21, 2011

yaaa..aku rasa nikmatnya

syukur..
tammat dah satu paper exam, PERAKAUNAN KOS

setelah segaja persiapan "last minit" di aturkan, td aku bertempur jugak..

cite nyer, kau nk taw tak,

exam pukul 2.30 petang, aku dah siap hensem2 bagai pukul 1 petang..

BHAHAHAHHAHAHA

siap2 sume. hensem2. sikat rambut belah tepi. pakai bedak sikit2..
last2 aku tgok jam pukul 1 petang!!

HAHAHAHAH

semangat btol aku doe.

masuk dewan agak liwat. duduk belakang skali.
dapat2 soalan terus usha sume.

dengan pantas dan pantat aku buat. mengguna FONT doktor aku tulis atas testpad tu.

dengan kepantasan 500 kuasa kedipan mata aku meluru.
ada 4 soalan, 3 aku buat. 1 tak buat sgt..
hahahahaha

walaupun dah buat semua soalan, belum tentu betol doe..hahahah
aku just buat dan cube menulis jawapan semaksima dan selogiknya..

hahahahaha

btw, aku syukur aku bole buat..sbb aku target bukan nk dapat cemerlang pon..
aku nk kasi lepas jer..xnk ar fail2 lagi.. letih beb!!

hahahahah

weeeee..thanks mak serta RAKAN2 kelas yg bantu aku revise costing ni.

P/S : dapat C+ pon aku dah hippy giler doe..

No comments:

Post a Comment