Tuesday, April 26, 2011

ya rabbi solli

ya tuhan, hari ini kaw uji aku dengan dugaan yang tidak dijangka.

aku igt, exam pukul 2.30 petang, tp rupa2nya pukul 11.15pagi. deng!!

cecite ceritenye,

citenye camni, aku igt exam tu pukul 2.30 petang so aku rilex2 la stdy liwat malam sampai pagi.
alkisah la, lepas subuh tu aku msg mmber kelas aku then aku letak henset kat tingkat atas. aku turun bawah nk tdo lepak bawah sat.
aku lupa check msg tu,
dalam msg tu.

mmber aku cakap

"harini exam pukul 11.15, esok yang pukul 2.30 petang.."

aku tertidur kat bawah, bangun2 dah pukul 11.45,

aku naik atas cek henset. aku bace msg tu

trussss...........!!! gelabah gila babi aku dibuatnya..

dengan tak mandinya, tak gosok gigi.. aku basuh muke, then siap terus aku chow naek moto mmber aku.

time atas jalan, helmet aku terbang n jatuh, gelupor aku amek balek..shit.!!!

sampai dewan, aku masuk. carik tempat. then buat.

ni ikhlas dan jujur dari aku. soalan tu tak susah.
kalau la aku taw awal2 pekse pagi, kompen aku bole revise. tp bende dah nk jadi.
aku buat yg termampu jer la..semaksima yg mungkin.

dan.........dan.........

aku siap dlu dari org lain..damn!! a

agak sangsi jugak la jdi nya. aku dah la masuk liwat, then aku siap dlu.

aku usha mmber2 lain, semua tgh kusyuk buat..

ape hal ni doe..??
nk kate aku buat soalan sikit jer, xde...
semua aku buat..

dah la. lantak la..aku dah buat yg terbaik untuk DIRI AKU sendiri bukan untuk KORANG.
takawal jer skrg ni.xyah nk sembang pumpang2..kau rilex aku rilex. semuenye akan baik

No comments:

Post a Comment