Sunday, April 17, 2011

exam

haiihh.
study tak lagi, khamis nk exam costing dah.
haiihh.
gimana ni.
esok balek ipoh, lepak rumah dorang, stdy kaw2.
susah ar kalau tak minat ni. jd acuh tak acuh.
kau minat tu, tak tidur pon takpe. dah kate minat.
tulah.
harap2 tuhan dapat tolong aku lulus semua paper exam yg ada.

2nd,
semenjak 2 menjak ni, rasa mcm happy jer.. HEEEEEEEEEE
entah la. tak sangke respons dia baik. aku igt dia dah benci habes kt.
i know her...but, thanks GOD lah.. dapat jugak sembang.

aku bukan sombong weh. aku ni just takut n scare(same jer maksud).
ye la, aku dah wat taik, mesti dia dah tak suka aku.
ok2, yg lepas tu lepas.
syukur weh dapat sembang ngan dia.
nnt aku nk cube add dia.
kalau dia approve, its a good sign :)

aku nk berubah lah. byk mengarut sekarang ni.

1 comment: