Sunday, April 24, 2011

Almari Baju

Hari Ahad, tanggal 23 April tahun Gajah.
Pukul 8.30 pagi waktu tempatan.

seperti kebiasan bagi penghuni istana sangkuk beralamat
No 5, Sari 6, Taman Cilaka Ipoh

memulakan rutin harian di Pagi ahad dengan pergi ke sebuah syurga barang2 "karat" di tengah kota ipoh yang dinamakan

LOKEN

ia disertai oleh:

Aku (Nua)
Min (seekor bebanan)
Aiman (seorang pemandu lori)
Sham (seorang dokter)

HAHAHHAHAHK! susah ar nk buat ayat rasmi nie. penat pikir doe..hahaha

bagi aku, memang tersemat dalam jiwa raga ku untuk melakukan sedikit proses Shoping kerana sudah kelamaan aku tak shopping.

pagi2, dah pegi bank, keluarkan RM50 sebagai bekalan.
aku ngan min melakukan aktiviti mencari dengan laju.

sampai disuatu gerai baju longgok yang aku rasa mcm dia jual baju CINA MATI laaa..hahaha
tp itu semua aku persetankan.

aku menyelam....menyelam...menyelamm...
dan akhir aku lemas dengan menjumpai

3 helai baju (kemeja, tees 2)

"ini berapa moi??"
"satu RM2...."

wow!! terkedu dan sidikit terkentut dibuatnya.

baru 6 hengget!! ape adahal..hahahahaha
*cam shial

pegi ke sectiion bundle di penghujung pasar ini.
mata aku agak juling akibat terlampau banyk utk memilihnya.

kadang2, mata ku menjadi telanjang melihat awek2 yang lalu disitu..hahahah

setelah habes mengUSHA semua barang aku dapat.

Tees = 3 helai lagi
varsity = 1 (aku beli utk dila, sama mcm aku punya kot)

total nya: rm 20.

so total semua utk harini,

RM 30 !!!

fussssshhhh!! gila lah.. kalau mak taw ni mmg masak kot..masak..
agak kaw la aku bebelanja ni.
tak hingat dunia, selamat iman aku agak kuat. kalau tak habes rm50 tu aku shopping..
haaaiihhh!!!

sampai rumah, kemas2 rumah. basuh semua baju2 td. then.

TIDORRRR>....................

P/S: aku pakai bundle jer maaa..xde masa aku nk pegi PDI ker..PADINI ker..

No comments:

Post a Comment