Friday, April 22, 2011

Debat bersama Pali

damn!!

lepas bangun tdo "magrib" td, aku bangun then pegi makan kt KFC.

perggghhh!!

Dinner Plate sama dak2 rumah ni..

sbbkn aku tak lunch, so perut agak mcm palat rasanya. LAPARRRR!!!

masuk kfc, trus pegi kaunter order.

nua : dinner plate makan sini...

akak kfc : air??

nua : bagi lengkong susu satu...

akak kfc : HAAA???

hahhahahhaak!!

mcm bangang kaw taw. aku ter order air tu..hahaha
petak akak tu..hahaha

lepas makang, pegi lepak kt dataran Ipoh.
dok usha2 kerete kt sana..style jgak.
rasa tak sabar nk pakai kerete n amek lesen kerete..huuu

balek lepak, dalam pukul 1 camtu.
tgok tv jap.

then lepak kt atas dok usha pali tgok video PARLIMEN..
sumpah style!!

sampai pukul 5 aku tgok..
sngat kagum ngan kepetahan ahli2 parlimen pembangkang memberikan persoalan dan hujang.
siries rasa semangat nk pegi ceramah kt mmber2..

cadangnya, sem 5 aku nk cube masuk pilihan raya politeknik lahh.. siries ni tak tpu.
mcam2 aku bole usahakan. ape pelajar nk dalam poli. pendapat dorang.
xpe2..aku idea byk, tp nnt lah, sem 5 nnt aku cube usahe kn.

skrang ni dah pukul 6.30 pagi. rasa mcm tak bole tdo jugak. td tgok wanita hari ini, cite melayu tv2..hahahah

No comments:

Post a Comment